جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

كشف بيش از 218 كيلوگرم مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از كشف بيش از 218 كيلوگرم مواد مخدر توسط نیروهای مرزبانی زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 05December 2017
كشف بيش از 218 كيلوگرم مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد ملاشاهی» جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچيان برای انتقال محموله مواد مخدر به كشور مطلع شدند و بلافاصله با هوشياری كامل به اجرای كمين و تشديد پوشش منطقه پرداختند.
 
وی افزود: سوداگران مرگ كه با توجه به پوشش دقيق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به كشور پيدا نكردند با مخفی كردن محموله، از محل متواری شدند.
 
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزداران پس از پايش‌ و بررسی دقيق منطقه موفق شدند محل اختفای محموله را شناسايی و 145 کيلو و 700 گرم هرويين، 73 کيلو و 10 گرم مرفين، مجموعاً 218 کيلو و 800 گرم موادمخدر را كشف کنند.
 
سرهنگ ملاشاهی در پايان ضمن هشدار به متجاوزان و قاچاقچيان مرزی، گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با پاسداری از مرزهای جنوب شرقی كشور، منطقه را برای فعاليت سوداگران مرگ ناامن كرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ايران مقتدرانه برخورد خواهند كرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار