مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

فرهنگ بسیجی امروز به الگویی جهانی تبدیل شده است

حجت‌الاسلام «سیدجواد میرشفیعی» گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی امروز مرز‌ها را درنوردیده و به الگویی جهانی تبدیل شده است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
کد خبر: ۲۶۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 05December 2017
امت اسلامی باید وحدت خود را حفظ و مروج این فرهنگ باشند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سیدجواد میرشفیعی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود، امروز (سه‌شنبه) در گردهمایی شورای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود طی سخنانی با گرامی‌داشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان مخلص و با صفا، اظهار داشت: فرهنگ بسیج و بسیجی امروز مرز‌ها را درنوردیده و به الگویی جهانی تبدیل شده است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) و توجه به این ویژگی‌ها در زندگی روزمره، افزود: خداوند در قرآن به ویژگی‌های مختلف پیامبر اسلام (ص) اشاره و مؤمنان را نیز دارای ویژگی‌هایی بیان فرمودند که رهرو پیامبر باشند.

حجت‌الاسلام میرشفیعی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی که امام خمینی (ره) بنیان نهاد، جمعی از ویژگی‌های ناب یک مؤمن و مسلمان واقعی است که باید بدان توجه شود و وقتی می‌گوییم که بسیجی یعنی نمونه یک انسان کامل که الگوی او پیامبر (ص) و اهل بیت طاهرین (ع) هستند.

وی تصریح کرد: اخلاص، ایمان، از خودگذشتگی، مردم‌داری، خدامحوری، عدالت‌محوری، ایثار و فداکاری از ویژگی‌های یک بسیجی است و این ویژگی‌ها در مؤمنان واقعی نیز تبلور دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) باید بهانه‌ای باشد تا به امت اسلامی و به ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه و شاخص‌های مسلمانان توجه نماییم و تلاش کنیم تا این فرهنگ را در امت اسلامی نهادینه کنیم.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت و رزمندگان در سوریه و عراق گفت: این پیروزی‌ها به برکت ایمان و ترویج فرهنگ بسیجی که شالوده‌ای از شاخص‌های مسلمانان واقعی است و تزریق آن به جامعه اسلامی انجام شده است که باید این را قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام میرشفیعی افزود: امروز امت اسلام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و انسجام حول محور پیامبر (ص) و قرآن دارند و باید همه تلاش کنیم در هر جایی که هستیم بر ترویج وحدت در جامعه و بین مسلمان همت گماریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار