از زبان همسر شهید؛

ماجرای عکسی که از غربت شهید لشکر فاطمیون منتشر شد

همسر شهید «سیدرضا حسینی» از مدافعان حرم افغانستانی درباره عکسی که روزهای اخیر از وی و فرزندش در معراج‌الشهدای تهران گرفته شده است، توضیح داد.
کد خبر: ۲۶۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ - 05December 2017
ماجرای عکسی که از غربت شهید تیپ فاطمیون منتشر شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر «سید رضا حسینی» شهید مدافع حرم افغان درباره عکسی که در روزهای اخیر از وی و فرزندش در معراج الشهدا منتشر شده، اظهار داشت: وقتی با ما تماس گرفتند و گفتند که پیکر همسرتان شناسایی شده ما را به معراج الشهدا دعوت کردند.

وی ادامه داد: من نیز همراه پسرم، برادر همسرم و عمویش آن‌جا رفتیم. البته اقوام‌مان زیاد هستند، اما خودمان می‌خواستیم که خیلی شلوغ نشود و همه در روز تشییع بیایند و مراسم تشییع پرشور باشد، البته همین‌ طور هم شد و روز تشییع نه فقط فامیل ما بلکه مردم عادی هم زیاد آمده بودند و خیابان خیلی شلوغ بود.

همسر شهید مدافع حرم افزود: آن روز وقتی ما به معراج الشهدا رسیدیم و پیکر سیدرضا را آوردند، اول یک مراسم روضه‌خوانی برگزار شد، به‌جز ما خیلی‌های دیگر هم به آن‌جا آمده بودند از بچه‌های خود معراج هم بودند. آن موقع دور و بر ما خیلی شلوغ بود، بعد از ۴۰ دقیقه به ما اعلام کردند که خانواده یک شهید دیگر می‌خواهند برای خداحافظی بیایند اگر اجازه بدهید پیکر شهید شما را ببریم.

وی در پایان گفت: من همان موقع خودم از آن‌ها خواستم که اجازه بدهند چند دقیقه با همسرم تنها باشم، که موافقت کردند و ما به یک قسمت دیگر معراج رفتیم که سالن کوچک‌تری بود. آن لحظه هم در آن سالن، جز من و پسرم و پیکر همسرم کسی نبود. یا اگر کسی آمد من متوجه نشدم و نمی‌دانم که چه کسی آن عکس را گرفته است.

انتهای پیام/ 114
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار