مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

پیامبر اسلام با تمسک به قرآن بر دنیای استکبار پیروز شد

حجت‌الاسلام «ابراهیم گنج‌علی» گفت: پیامبر اسلام اولین منادی وحدت در صدر اسلام بود و قرآن را نقطه وحدت و یکپارچگی مسلمانان قرار داد و با تمسک به قرآن توانست بر کفر و استکبار پیروز شود.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 05December 2017

پیامبر اسلام با تمسک به قرآن بر دنیای استکبار پیروز شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، سی و ششمین دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور 135 نفر از کارکنان سپاه استان همدان در نماز‌خانه سپاه انصار الحسین (ع) استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم گنج‌علی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص)، قرآن را یک معجزه الهی دانست و اظهار داشت: امروز بسیاری از جوامع غربی از نور قرآن بی‌بهره هستند و ما باید شاکر این نعمت خداوند متعال باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که تمام قوانین آن بر اساس دستورات قرآنی است.

وی افزود: پیامبر اسلام اولین منادی وحدت در صدر اسلام بود و قرآن را نقطه وحدت و یکپارچگی مسلمانان قرار داد و با تمسک به قرآن، توانست بر کفر و استکبار پیروز شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) با بیان این‌که قرآن و همه آموزه‌های دینی ریسمان الهی هستند، خاطرنشان کرد: قرآن ریسمانی است که هر کس به آن چنگ بزند و در کنار آن باشد، بدون شک پیروز خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما همواره و در همه شرایط باید شاکر پروردگار متعال باشیم که در جوار قرآن هستیم و باید تلاش کنیم تا از گنجینه بی‌نهایت آن، کمال بهره و استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام «ابراهیم گنج‌علی» خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام اولین منادی وحدت در صدر اسلام بود و قرآن را نقطه وحدت و یکپارچگی مسلمانان قرار داد و با تمسک به قرآن توانست بر کفر و استکبار پیروز شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار