فرزند شهید مدافع حرم «منصور عباسی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پدرم نوکر و خدمت‌گزار مردم بود/ به‌عنوان یک پاسدار همیشه بر سوگند خود وفادار بود

سجاد عباسی گفت: پدرم نوکر و خدمت‌گزار و عاشق مردم بود و همیشه می‌گفت: «اگر امروز صدای مظلومی در هر کجای این عالم بشنوم و امر فرماندهی معظم کل قوا باشد به آنجا خواهم رفت. این عقیده را ندارم که امروز بازنشسته شده‌ام، من همیشه پاسدارم و بر سوگندی که خورده‌ام، وفادارم».
کد خبر: ۲۶۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 05December 2017
پدرم همیشه نوکر و خدمتگذار مردم بود، عاشق مردم بود«سجاد عباسی» فرزند شهید مدافع حرم «منصور عباسی» که اخیراً در سوریه به شهادت رسیده است، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار داشت: سلام و درود می‌فرستم بر شهدا و بر عموی شهیدم که حقیقتاً پدرم مهم‌ترین و اصلی‌ترین رهرو برادر شهیدش بود که در سال 1361 در خرمشهر به شهادت رسید.

وی افزود: سلام بی‌پایان می‌فرستم بر پدر مظلوم، قهرمان و مهربانم، پدر پرافتخارم که افتخاری همیشگی برای ما و استان‌مان آفرید و ان‌شاءالله من هم بتوانم رهرو و ادامه دهنده راه ایشان باشم و دعا می‌کنم که این زنجیر شهادت در بیت ما بریده نشود.

سجاد عباسی خاطرنشان کرد: علی‌رغم این‌که پدرم یک‌بار در سوریه مجروح شده بود، مجدداً قصد اعزام داشت که یک روز مانده به تاسوعای حسینی به او گفتم «خیلی مواظب خودتان باشید» و او نیز در پاسخ بنده گفت: «چند سال دیگر زندگی خواهم کرد؟ من اگر شهید نشوم می‌میرم و اگر بمیرم دیگر هیچ وقت شهید نمی‌شوم. دعا کن که سربلند شوم».

وی ادامه داد: پدرم همیشه نوکر و خدمت‌گزار مردم بود، عاشق مردم بود و همیشه می‌گفت: «نه در دفاع از حرم، بلکه اگر امروز صدای مظلومی در هر کجای این عالم بشنوم، اگر امر از فرماندهی معظم کل قوا باشد من خواهم رفت. این عقیده را ندارم که امروز بازنشسته شده ام، من همیشه یک پاسدار هستم و در سوگندی که خوردم وفادار هستم».

فرزند شهید عباسی تصریح کرد: پدرم اثبات کرد که اگر نوکر این مردم باشی، خدا آن‌چنان اجری به شما خواهد داد که مورد عزت این مردم قرار بگیری.

وی گفت: پدرم از لحاظ مالی، اقتصادی و اجتماعی در موقعیت بسیار خوبی قرار داشتند، من و دو خواهرم نیز با استعانت از خداوند متعال و هدایت پدر شهیدمان در موقعیت خوبی قرار داریم، لذا ایشان بزرگ‌ترین مظلومیت و شبهه‌ای که علیه شهدای مدافع حرم بود را رفع کرد و همیشه می‌گفت: «هدفی دارم که آن وعده‌ای است بین خود و خدای خود و فقط دعا کنید شرمنده نشوم و بتوانم به آن هدف عالی برسم.»

خاطرنشان می‌شود، مراسم تشییع شهید مدافع حرم منصور عباسی، روز پنج‌شنبه 16 آذرماه ساعت 9:30 صبح از میدان امامزادگان دوخاتون (ع) به سمت میدان 12 محرم شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها