دومین جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی با همکاری بسیج رسانه برگزار می‌شود

دومین جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی با هدف تلاش برای جریان‌سازی و بسترسازی مناسب، تولید و توسعه محتوای مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، گسترش و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 05December 2017
دومین جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی با همکاری بسیج رسانه برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دومین جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی به همت بسیج رسانه با هدف غنی‌سازی تولید محتوای انقلاب اسلامی در فضای مجازی، گسترش و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی با سامان‌دهی محتوا و ارتقای ساختاری آثار، شناسایی، معرفی و حمایت از تولیدات و پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می‌شود.

این جشنواره که در قالب رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود در موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی، معرفی تولیدات پژوهش‌ محور در موضوعات مربوطه و ایجاد پایگاهی موثق جهت معرفی تولیدات برتر و قابل اعتنای این حوزه، ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی محصولات رسانه‌های دیجیتال ایثار و مقاومت در کشور، افزایش تعامل با فعالان رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و تلاش برای ارتقا و بهبود آثار، گسترش منابع پژوهشی، اسنادی و مطالعاتی از پژوهشگران و علاقمندان در سطح ملی و فراملی، فراهم کردن محیطی برای ‌ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی می‌باشد.

حمایت از افراد، مراکز، مؤسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال در جهت رشد، شکوفایی و رونق بخشی محتوایی آثار با موضوعات مربوطه و پر نمودن خلاً برخی از آثار تولیدی، ایجاد جایگاهی سالانه برای بررسی و معرفی آثار رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

در این جشنواره آثار وبلاگ‌ها و پایگاه‌های اینترنتی،‌ هنرهای دیجیتال پوستر، موشن گرافیک، کلیپ، بازی‌های دیجیتال ،نرم‌افزار‌های تلفن همراه و کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی مورد ارزیابی و انتخاب قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محورها و موضوعات انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی،‌ حاکمیت و گفتمان انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. دبیرخانه در منطقه ۱۸ تهران، شهرک خلیج فارس، خ خلیج فارس، چهارراه خلیج فارس، خ ابوسعید شرقی،خ حیدری، بین توحید ۱۴ و ۱۵ پلاک ۷۵، مرکز فرهنگی دیجیتال اندیشه ورزان نوین وزارت ارشاد اسلامی مستقر شده است.

بنابراین گزارش، به پدید‌آورندگان آثار برتر تندیس جشنواره،‌ سکه های طلا، لوازم دیجیتالی و جوایز نفیس فرهنگی دیگر به همراه لوح یادبود تعلق می‌گیرد. علاقه‌مندان به ثبت نام و شرکت در جشنواره می‌توانند با ورود به سایت www.ircfestival.ir و مطابق راهنمای موجود در سایت آثار خود را ارسال و در صورت بروز مشکل با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۲۶۹۴۶۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 114
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار