پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت «منصور عباسی»

سرهنگ «عباس عباسی» در پیامی به‌مناسبت شهادت «منصور عباسی» گفت: نامسلمانان تاریخ بدانند این خون‌های پاک، عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستی‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ - 05December 2017
پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت «منصور عباسی»
به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت «منصور عباسی» از شهدای مدافع حرم این استان را تبریک و تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است:

آن‌گاه که بانگ جهاد طنین‌انداز می‌شود و ندای دفاع از حرم‌های مطهر خاندان اهل بیت (علیهم السلام) به جان‌های مجاهدان راه حق و فضلیت می‌رسد، یاران عاشورایی قافله کربلا و ره‌پویان آخرالزمانی حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) با خون خود لبیک می‌گویند و شاهد شهادت را درآغوش می‌گیرند.

خبر شهادت «منصور عباسی» در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهای‌مان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزت‌مندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ بدانند این خون‌های پاک، عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستی‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.

شهادت این فرمانده دلاور را به محضر ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا و خصوصاً شما مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تسلیت گفته و برای آن شهید بزرگوار علو درجات، برای همرزمانش شکیبایی و سرافرازی و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر الهی مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار