آزادسازی 10 روستا و شهرک در جنوب شرق «المیادین» سوریه

نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه عملیات خود از جنوب شرق المیادین به سمت شهر بوکمال، فاصله خود را با نیروهای همپیمان که در غرب بوکمال مستقرند، به 13 کیلومتر تقلیل دهند.
کد خبر: ۲۶۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 05December 2017

آزادسازی 10 روستا و شهرک در جنوب شرق «المیادین» سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش مجددا عملیات خود را از سمت شهر المیادین به سمت شهر البوکمال در استان دیرالزور از سر گرفتند.

نیروهای مقاومت از روز گذشته و از محور جنوب شرق المیادین به سمت البوکمال عملیات خود را مجددا آغاز کردند تا بتوانند کنترل روستاها و شهرکهایی را به دست گیرند که در کرانه باختری رود فرات، در اشغال داعش قرار دارد.

یک منبع نظامی به وبگاه خبری مراسلون خبر داد که در جریان عملیات نیروهای سوری علیه عناصر داعش در این محور، جنگنده های روس نیز باقی مانده مواضع تروریست‌ها را بمباران می‌کنند.

در این عملیات، نیروهای مقاومت از مواضع خود در شرق شهرک «الصالحیه» به سمت البوکمال پیشروی کرده و موفق شدند چند منطقه از جمله «جبل النسوریه، تل الحنزیر، تل البنی و مویحه المجوده» را آزاد کنند.

نیروهای در ادامه عملیات خود موفق شدند کنترل چند روستا را به دست گیرند که در کرانه باختری رود فرات واقع شده که عبارتست از: «الطارش، العباس، المرعی، شمر، القطعة و الطوطحیة».

در جریان این عملیات چندین تروریست داعشی کشته و زخمی و مهمات آنان نیز کشف و ضبط شد.

با این پیشروی، نیروهای سوری از محور المیادین، 13 کیلومتر فاصله دارند تا بتوانند با نیروهای همپیمان خود دست دهند که در شهرک «العشاره» واقع در غرب البوکمال مستقر هستند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار