شهردار شیراز:

شهرداری شیراز در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس همکاری می‌کند

«حیدر اسکندرپور» گفت: شهرداری شیراز با همکاری شورای شهر، همکاری لازم را در جهت به ثمر نشستن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس جهت استفاده نسل‌های آینده از دستاوردهای شکوهمند این دوران خواهد داشت.
کد خبر: ۲۶۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ - 05December 2017

آسایش و امنیت امروز جامعه مدیون خون شهداست. به گزارش دفاع پرس از شیراز، «حیدر اسکندرپور» شهردار شیراز صبح امروز (سه شنبه) به همراه اعضای شورای شهر شیراز از مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، در دیدار با سرهنگ «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس،‌ اظهار داشت: رزمندگان استان فارس در اکثر عملیات‌ها دفاع مقدس حضور داشتند و در بسیاری از این عملیات‌ها نیز سرآمد یگان‌های نظامی حاضر بودند و با وجود 15 هزار شهید و 300 هزار ایثارگر و رزمنده، تاکنون مرکز فرهنگی شایسته‌ای در شأن رزمندگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران ساخته نشده است که با ساخت این مرکز امیدواریم پاسخگوی این خواسته به حق ایثارگران و خانواده شهدا باشیم.

اسکندرپور بیان داشت: وظیفه همه مسئولین و کسانی که دل در گرو نظام دارند این است که به شهدا و ایثارگران خدمت کنند که در همین راستا، شهرداری شیراز با همکاری شورای شهر، همکاری لازم را در جهت به ثمر نشستن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس جهت استفاده نسل‌های آینده از دستاوردهای شکوهمند این دوران خواهد داشت.

وی افزود: در گذشته اقداماتی در این خصوص صورت گرفته که شهرداری و اعضای شورای شهر دوره‌های گذشته، با وجود منابع مساعد مالی و غیره می‌توانستند اقدامات شایسته‌تری در جهت ساخت و تملک اطراف این مرکز ایفا کنند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و اعضای شورای شهر شیراز خواهیم داشت تا کمبودها و کارهای عقب مانده این مرکز ارزشمند جبران شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار