امیر فهمیده:

دفاع مقدس اوج افتخار و عصاره انقلاب اسلامی است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: در این جنگ نابرابر، اوج افتخار و اقتدار ایران اسلامی بروز و ظهور پیدا کرد و این دوران عصاره انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 05December 2017
دفاع مقدس عصاره انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، مراسم معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن «ولایت» سپاه استان، با حضور امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده قاسم زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی، پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس٬ هنرمندان و مسئولان استان برگزار شد.

امیر فهمیده در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به عنوان «انفجار نور» به جهانیان معرفی شد، ثمرات بسیاری را برای کشور عزیزمان و جهان اسلام داشت که اولین ارمغان انقلاب را می‌توان استقرار ولایت فقیه و بعد از آن استمرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران دانست که توانست به عنوان یک الگو به سایر کشورهای جهان صادر شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران عقلانیت، معنویت، عدالت و پیشرفت را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و به این جهت خدا را شاکریم که در دوران انقلاب اسلامی خدمت‌گذار انقلاب و مردم انقلابی ایران هستیم.

امیر فهمیده با اشاره به حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران اسلامی، گفت: در این جنگ نابرابر، اوج افتخار و اقتدار ایران اسلامی بروز و ظهور پیدا می‌کند و این دوران عصاره انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: رزمندگان ما، هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند و اگر ما امروز برای تک تک شهدا و رزمندگان به اندازه هشتاد سال وقت بگذاریم و کتاب بنویسیم و آثار هنری تولید کنیم، کار زیادی انجام نداده‌ایم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جایگاه فرهنگ عاشورا در جنگ هشت ساله تحمیلی، تأکید کرد: دفاع رزمندگان سپاه اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و ما باید امروز بتوانیم با همکاری تمام ارگان‌هایی که سهمی در انقلاب اسلامی دارند، این فرهنگ را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: استحکام، استمرا و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران هستیم و باید این فرهنگ را حفظ کنیم.

در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ مهدیخانی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تقدیر و سرهنگ محمدی به‌عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار