با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان؛

نخستین نشست «هیئت اندیشه‌ورز» حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تشکیل شد + تصاویر

نخستین نشست «هیئت اندیشه‌ورز» حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، با هدف نقد و بررسی و ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف فضای دفاع مقدس در جامعه تشکیل شد.
کد خبر: ۲۶۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ - 05December 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، امروز (سه‌شنبه) در نخستین نشست «هیئت اندیشه‌ورز» حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در مرکز آموزشی و پژوهشی استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان یک تابلوی نقاشی پر از گنج است که هنوز این گنج‌ها در اختیار مردم قرار نگرفته است.

وی با اشاره به نقش استان لرستان در دفاع مقدس گفت: هنرمندان استان در سایه حمایت مسئولین، با تولید آثار مختلف هنری و فرهنگی، می‌توانند نقش تاثیرگذار استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس را به جامعه، بالاخص نسل جوان نشان دهند تا جامعه به‌دنبال هویت خود حرکت پویا داشته باشد.

سرهنگ ناصرپور خاطرنشان کرد: استان لرستان با وجود همه مجاهدت‌ها و تلاش‌های فراوان که دوران دفاع مقدس داشته، مظلوم مانده و حق مطلب به‌خوبی بیان نشده است.

وی ماهیت هیئت اندیشه‌ورز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان را پل زدن بین اندیشه و عمل دانست و گفت: در این راستا، تولید اندیشه برای سیاست‌گذاران استان انجام می‌شود تا بتوانند مسیر فرهنگی بهتری را برای رسیدن به اهداف انقلاب طی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تصریح کرد: امروز دشمن اراده ملت ما را هدف قرار داده و با عملیات روانی شدید، به‌دنبال منحرف کردن اذهان جوانان ما است که به فضل الهی تا کنون این عملیات بدون نتیجه بوده است.

وی افزود: مجمع عمومی هیئت اندیشه ورز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان هر سه ماه یک‌بار تشکیل جلسه خواهد داد و با تشکیل چهار انجمن علمی، ادبی، پژوهشی و هنری، به نقد و بررسی و ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف فضای دفاع مقدس در جامعه خواهد پرداخت.

در پایان این نشست، اعضای هیئت که متشکل از اساتید دانشگاه و حوزه، هنرمندان، نویسندگان و اصحاب رسانه بودند، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها