مدیر عامل مؤسسه تأمین درمان بسیجیان کشور:

احداث مراکز درمانی در مناطق محروم، رسالت بسیج است

«حسین دهقان» گفت: رسالت مؤسسه تأمین درمان بسیجیان، احداث مراکز درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.
کد خبر: ۲۶۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ - 05December 2017
درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل افتتاح شد
به گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسین دهقان» مدیر عامل مؤسسه تأمین درمان بسیجیان کشور، عصر امروز (سه‌شنبه) در آئین افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی ولایت آمل وابسته به مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان مازندران، اظهار داشت: رسالت مؤسسه تأمین درمان بسیجیان، احداث مراکز درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

مدیر عامل موسسه تأمین درمان بسیجیان کشور با اشاره به این‌که ما در شهرستان آمل نقطه‌ای را پیدا کردیم تا در اطراف آن هیچ مراکز درمانی وجود نداشته باشد، افزود: در اطراف «رضوان ۶۰» آمل هیچ درمانگاهی وجود نداشت.

دهقان با بیان این‌که از سال گذشته طرح حمایت از زوج نابارور بسیجی را در کشور شروع کردیم، ادامه داد: در این طرح تا به امروز، هزار و ۶۰۰ نفر را در کشور تحت پوشش قرار دادیم و هدف این مهم بهبود کیفیت خدمت به زوج نابارور بسیجی است.

وی با اشاره به این‌که این طرح از مراکز درمانی شهید صدوقی یزد و مرکز رویان تهران شروع شد، ادامه داد: طرح دیگری را با نام آموزش طب ایرانی اسلامی از سال گذشته شروع کردیم.

دهقان با بیان این‌که اولین مرکز جراحی محدود در زاهدان راه‌اندازی شد، ادامه داد: شاید این مهم برای ما سوددهی نداشته باشد، اما خیر و برکت دارد و برای گسترش مراکز درمانی در کشور تا سال ۹۰ حدودا ۱۶ مرکز درمانی داشتیم اما در حال حاضر بیشتر از ۵۰ مرکز داریم.

وی افزود: این درمانگاه با سازه‌ای خوب در زمینی به مساحت هزار و ۶۱۰ متر در ۴ طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل مؤسسه تأمین درمان بسیجیان کشور با اشاره به اینک‌ه این درمانگاه تمام بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی را دارد، ادامه داد: بخش «دیالیز» را تا دهه فجر سال جاری افتتاح خواهیم کرد و این مرکز با ۴۰ تخت به بیماران دیالیزی به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه خواهد کرد.

«قربان اسدی» مدیر درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل نیز در این مراسم با اشاره به این‌که هر طبقه این درمانگاه با ٣۰۰ متر در چهار طبقه احداث شده است، اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت هزار و ۶۱۰ متر با زیربنای هزار و ٣۱۰ متر مربع ساخته شد و یک طبقه از درمانگاه شبانه‌روزی ولایت آمل اختصاص به آزمایشگاه است و واحد رادیولوژی به‌زودی فعال خواهد شد.

اسدی ادامه داد: بخش دیالیز این درمانگاه با ٢٢ تخت، یک‌ماه آینده افتتاح خواهدشد و فاز دوم بخش دیالیز نیز با ۱٨ تخت دیگر درحال ساخت است که با افتتاح فاز دوم در ٣ شیفت کاری به بیماران دیالیزی شهرستان خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها