نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

موضوع دفاع مقدس را نباید در جامعه مرزبندی کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع دفاع مقدس و جامعه نباید مرزبندی وجود داشته باشد، همه‌ی افراد كشور بايد جامعه‌ی هدف باشند و از آثار دفاع مقدس بهره ببرند تا در زندگی‌شان تأثير داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 06December 2017
شهدا و الگوهای دفاع مقدس باید به جامعه معرفی شوندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «سیده حمیده زرآبادی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در جریان بازدید از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، در سخنانی اظهار داشت: چاپ 60 عدد کتاب در حوزه دفاع مقدس طی یکی دو سال اخیر، نشان دهنده این است که فعالیت شما در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به‌طور جدی در فاز عملیاتی قرار دارد و با روال خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: یکی از دلایل ماندگاری واقعه‌ی عاشورا آن است که تمامی زوایای آن به‌طور دقیق ثبت و در تاریخ آمده است که در خصوص دفاع مقدس نیز باید این وقایع به‌خوبی و دقیق ثبت و در اختیار نسل جدید و آیندگان قرار گیرد.

زرآبادی ادامه داد: در بحث جمع‌آوری خاطرات و اسناد دفاع مقدس، در کنار افرادی که به‌طور مستقیم در دفاع مقدس حضور داشتند باید به خاطرات و اسناد افرادی که به‌طور غیرمستقیم مانند بانوانی که در پشت جبهه و مردمی که در شهرها به دفاع مقدس کمک می‌کردند نیز پرداخته شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع دفاع مقدس و جامعه در هدف شما نباید مرزبندی وجود داشته باشد، همه‌ی افراد كشور بايد جامعه‌ی هدف باشند و از آثار دفاع مقدس بهره ببرند تا در زندگی‌شان تأثير داشته باشد. باید با ساخت مستند، نماهنگ، فیلم، موسیقی و چاپ کتاب، شهدا و الگوهای دفاع مقدس به جامعه معرفی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار شما و فعالیت‌های تأثیرگذار شما هستم و برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار سرهنگ «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت امام صادق (ع) و نیز تبریک هفته وحدت، از حضور سرکار خانم زرآبادی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تشکر کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه باشکوه وحدت همه اقوام ایران اسلامی و متعلق به همه مردم است و کلیه فعالیت‌های این اداره‌کل بر همین محور استوار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار