تولیت مسجد مقدس جمکران:

دشمنان زنان جامعه را در جنگ نرم فرهنگی هدف قرار داده‌اند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان گفت: هجمه اصلی دشمنان در جنگ نرم فرهنگی زنان جامعه هستند اما علی‌رغم تمام تلاش‌های آن‌ها حضور و اقبال زنان جامعه برای حضور در برنامه‌های مذهبی بیش‌تر شده است.
کد خبر: ۲۶۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ - 05December 2017
دشمنان زنان جامعه را در جنگ نرم فرهنگی هدف قرار داده‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان امشب در نخستین گردهمایی بانیان مسجد مقدس جمکران با عنوان «باران فیروزه‌ای» که در سالن جلسات ساختمان 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به فرارسیدن اعیاد ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) از بزرگ‌ترین اعیاد الهی است.

وی ادامه داد: اقبال مردم بعد از انقلاب اسلامی به معنویت و حضور در امکان مذهبی به‌شدت گسترش‌یافته که حضور در مراسم اعتکاف، نمازهای جماعت و مسجد جمکران ازجمله آن‌هاست.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن در برابر عقاید و باورهای دینی مردم بسیار پر هجمه است اما اقبال مردم علی‌رغم تمام تبلیغات دشمن بیشتر شده و امروز بیش از 20 میلیون زائر به مسجد جمکران می‌آیند.

رحیمیان با بیان اینکه زنان جامعه هدف تهاجم فرهنگی غرب هستند تأکید کرد: هجمه اصلی دشمنان در جنگ نرم فرهنگی، زنان جامعه هستند اما علی‌رغم تمام تلاش‌های آن‌ها حضور و اقبال زنان جامعه برای حضور در مسجد  مقدس جمکران و دیگر برنامه‌های مذهبی بیش‌تر شده است.

 وی با تأکید بر اهمیت مسئله انفاق عنوان کرد: آن چیزی که در راه خداوند متعال انفاق می‌شود برای فرد باقی می‌ماند و آن چیزی که فرد برای خود باقی می‌گذارد از بین می‌رود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها