رزمایش بهداشت و درمان ارتش-8/ امیر نصوحی خبر داد؛

ارائه خدمات پزشکی به مردم کهیر توسط نیروی هوایی ارتش

رئیس اداره بهداشت‌ و درمان نهاجا از اعزام گروه پزشکی بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش به منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 06December 2017
ارائه خدمات پزشکی به مردم کهیر توسط نیروی هوایی ارتش
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم سهیل نصوحی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش گفت: در راستای اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش و ارتقاء سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم گروه پزشکی بیمارستان بعثت این نیرو با تجهیزات کامل به منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان اعزام  و تا 17 آذر به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در این رزمایش متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی و پزشک عمومی نهاجا بیماران را معاینه می‌کنند.

نصوحی ادامه داد: ضمناً گروه‌های بهداشت محیط، آزمایشگاهی، طب پیشگیری، مشاوره و روانشناس و دام پزشک این تیم را همراهی و خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در اجرای این رزمایش، تجهیزات همراه تیم پزشکی شامل سامانه‌های متحرک، اطاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، پست امداد و بیمارستان صحرایی، آزمایشگاه، سونوگرافی برای خدمت پزشکی به مراجعین پیش‌بینی شده که تا پایان طرح در محل حضور دارند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها