استاندار مازندران:

سردار «ییلاقی» برای صیانت از آرمان‌های انقلاب مردانه ایستاد

«محمد اسلامی» در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج «علی ییلاقی»، این سردار پرافتخار را جانباز دلاوری دانست كه برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و تا مرز شهادت پیش رفت.
کد خبر: ۲۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ - 07December 2017
سردار «ییلاقی» برای صیانت از آرمان‌های انقلاب مردانه ایستادبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در پی شهادت سردار پرافتخار و جانباز سرافراز اسلام، حاج «علی ییلاقی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

سردار پر افتخار و جانباز سرافراز اسلام، حاج  «علی ییلاقی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت در راه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج، به جمع یاران شهیدش پیوست و موجی از تأثر و تالم در دل دوستان و همرزمان آن جانباز سرافراز به پا كرد.

حقیقتاً زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ایثار و پایمردی این مجاهد والامقام عاجز است، جانباز دلاوری كه برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و تا مرز شهادت پیش رفت.

مصیبت فقدان این عبد صالح خدا و عروج ملكوتی این انسان مؤمن، مخلص و فداکار را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقمندان و هم‌رزمانش به ویژه مردم شهید پرور بهشهر و خانواده محترم و صبورشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگان سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار