پیام استاندار مازندران به مناسبت روز دانشجو؛

روز دانشجو نماد استكبارستیزی و مظهر بیداری و پویایی است

استاندار مازندران به مناسبت 16 آذرماه (روز دانشجو) در پیامی این روز را نماد استكبارستیزی، حق‌طلبی، مبارزه و جنبش دانشجویی علیه استبداد و مظهر بیداری و پویایی دانست.
کد خبر: ۲۶۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ - 07December 2017
روز دانشجو، نماد استكبارستیزی، مظهر بیداری و پویایی استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران به مناسبت 16 آذرماه مصادف با روز دانشجو، پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

شانزدهم آذرماه روز دانشجو، نماد استكبارستیزی، حق طلبی، مبارزه و جنبش دانشجویی علیه استبداد و مظهر بیداری و پویایی است.

آزاد اندیشی، عدالت‌طلبی و اعتلا و اقتدار علمی كشور، همواره از مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان عزیز بوده و هست که برای تحقق این اهداف بلند و آرمان‌های والا، از هیچ تلاشی دریغ نكرده‌اند.

دانشجویان نقش اساسی و مهم در فتح قله‌های علم و دانش، پیشرفت و آبادانی و بالندگی و شكوفایی ایران اسلامی داشته و جهاد علمی و استعدادهای گران‌سنگ آنان، مایه امید و حركت و نشاط و سربلندی جامعه است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز جامعه دانشگاهی، 16 آذرماه مصادف با روز دانشجو را به همه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان فهیم دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی مازندران تبریک و تهنیت گفته امیدوارم دانشجویان فرهیخته دیار علویان در مسیر شكوفایی و بالندگی و توسعه پایدار، ترسیم‌گر آینده‌ای روشن، عزت‌مند و امیدآفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار