شیخ عبدالله الدقاق:

شرایط بحرین از لحاط امنیتی بسته است

نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران از وضعیت سخت مردم بحرین با وجود تدابیر امنیتی شدید خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ - 06December 2017
شرایط بحرین از لحاط امنیتی بسته استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران در کمیسیون «مساعی حمیده» سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به پشت سر گذاشتن سومین سال انقلاب بحرین اظهار داشت: شرایط به قدری از لحاظ امنیتی در بحرین بسته است که اگر کسی حرفی بزند زندانی یا تحت تعقیب قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه یک تیم امنیتی انگلیسی و همچنین یک تیم امنیتی از سازمان سیا، امنیت بحرین را اداره می کنند، اظهار کرد: با وجود اینکه آمریکا و انگلیس کشور بحرین را مجهز به ابزار امنیتی کرده اند، اما همچنان مردم دست از خواسته هایشان نمی کشند.

شیخ دقاق با اشاره به یاس مردم بحرین به دلیل عملکرد ضعیف این کشور گفت: اکنون تنها امید مردم به خداست، این در حالی است که پیش تر حکومت اعلام کرد که عربستان و امارات گشایش هایی را برای مردم ایجاد خواهند کرد، اما مردم متوجه شدند که آنها کاری نمی‌توانند بکنند.

نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران با اشاره به وضعیت جسمانی آیت‌الله عیسی قاسم گفت: خدا را شاکریم که خطر رفع شده و اکنون وضعیت جسمانی ایشان از نظر جسمانی مساعد است، اما همچنان منزل ایشان به شدت تحت محاصره است.

شیخ دقاق یادآور شد: لازم است نام آیت‌الله عیسی قاسم در کنفرانس بین المللی وحدت مطرح شود تا آشنایی کاملی از وی برای علمای شیعه و سنی حاصل شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها