معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه خبر داد؛

نصب 1200 کانکس توسط سپاه پاسداران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

سرهنگ «مجتبی بیاتی» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌هزار و 200 کانکس در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب کرده است و این روند با سرعت بیشتر در حال انجام است.
کد خبر: ۲۶۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 07December 2017
نصب 1200 کانکس توسط سپاه پاسداران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: هر روز بیش از 200 کانکس برای اسکان مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده و تحویل داده شده است.

وی افزود: یک‌هزار و 200 کانکس به بهترین شکل و بیشترین کیفیت ساخته شده و از استانداردهای روز برخوردار است.

سرهنگ بیاتی با بیان این‌که این سازه‌ها در مناطق اسکان زلزله‌زدگان نصب شده است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بیش از یک‌هزار و 500 کانکس دیگر را نیز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب کرده که این روند با سرعت بیشتر در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که فرماندهان ارشد و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان لحظات نخست وقوع زلزله با دغدغه‌مندی نسبت به نیازها و شرایط مردم این مناطق وارد میدان شدند، تصریح کرد: نصب قریب به 850 کانکس سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعمیر سرویس‌های بهداشتی در مناطق روستایی به تعداد حدود 500 چشمه انجام گرفته است و بیش از 400 کانکس برای دوش حمام نیز در روستاها نصب شده است.

بیاتی با تأکید بر این‌که سپاه تا بازگشت شرایط زندگی در کنار ساکنان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ایجاد سرویس بهداشتی و حمام در قالب استقرار و نصب کانکس در این منطقه انجام می‌گیرد و اقدامات لازم برای خدمت به مردم طبق یک برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌گیرد که براساس یک رویه معقولانه و منظم توسط سپاه پاسداران و همکاری نهادهای مختلف صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار