شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی در شهرکرد

تظاهرات ضداستکباری همزمان با سراسر کشور در اعتراض به معرفی «قدس» شریف به‌عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا، فردا (جمعه) در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ - 07December 2017
برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی در شهرکردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در راستای محکومیت و اعتراض به اظهارات و تصمیم روز گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتخاب «قدس» به عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر صهیونیستی، فردا (جمعه) تظاهرات ضد آمریکایی و ضداسرائیلی در شهرستان‌های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

این تظاهرات مردمی پس از اقامه نماز جمعه در مراکز شهرستان‌های «شهرکرد»، «بروجن»، «لردگان»، «فارسان»، «اردل»، «کیار»، «بن»، «سامان» و «کوهرنگ» برگزار خواهد شد.

مسیر این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، از مصلای امام خمینی (ره) به طرف چهارراه بوعلی سینا اعلام شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عموم مردم متدین و انقلابی دعوت کرده است تا برای خنثی کردن توطئه شوم تبدیل قدس شریف به پایتخت رژیم جنایت کار اسرائیل در این تظاهرات شرکت و انزجار خود را از این عمل ننگین به دنیا اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها