واکنش سردار جزایری به سخنان ترامپ:

تغییر پایتخت تاثیری در نابودی رژیم صهیونیستی ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: تحلیل غلط حاکمان آمریکا و اشغالگران فلسطین موجب نجات این رژیم نمی‌شود و رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است.
کد خبر: ۲۶۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 07December 2017
رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به سخنان ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف و تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل غاصب سرزمین فلسطین است و تداوم مبارزات مردم فلسطین علیه این غده سرطانی حاکی از آن است که اشغالگران هرگز روی آرامش را نخواهند دید و راهی جز ترک این سرزمین و یا زوال و نابودی ندارند.

وی افزود: تحلیل غلط حاکمان آمریکا و غاصبان اسرائیلی مبنی بر اینکه در شرایط ویژه منطقه و وضعیت ناهنجار ارتجاع عرب خواهند توانست اهداف درازمدت خود درباره‌ی سرزمین فلسطین را محقق سازند، همچون دیگر برآوردهای آن‌ها دربار‌ه‌ی عراق، سوریه، یمن و سایر جاهای دیگر جز ناکامی در پی نخواهد داشت.
 
سردار جزایری همچنین اظهار داشت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده‌ی نزدیک متعلق به فلسطینی‌هاست و مردم آمریکا باید بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست‌های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها