وصیت‌نامه شهید غلامرضا سیاه‌منصوری/ در ادامه راه شهدا کوشا باشید و جبهه را فراموش نکنید

شهید سیاه‎منصوری در وصیت‌نامه خود آورده است: من از تمامی دوستانم تقاضا می‌کنم که در ادامه راه شهدا کوشا باشند و جبهه را فراموش نکنند.
کد خبر: ۲۶۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 08December 2017
وصیت‌نامه شهید غلامرضا سیاه‌منصوری/ در ادامه راه شهدا کوشا باشید و جبهه را فراموش نکنید
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «غلامرضا سیاه‌منصوری» هشت آبان 1349 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 27 اسفند 1364 در فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«با سلام و درود به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینی (ره) وصیت‎نامه خویش را آغاز می‌کنم.

اکنون که تمامی جهان علیه اسلام به ‎پا خواسته‌‌اند بر ما واجب است که از کیان اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم. اینک بنده با کاروان پرتوان حسینی می‌روم تا کربلای معلی را آزاد کرده و دشمن دین و انسانیت را به زباله‌‌دان تاریخ بی‌افکنم.

امروز باید دوشادوش رزمندگان اسلام و در امتداد و تداوم خط شهدا بجنگیم تا دشمن را تسلیم کنیم. من ننگم می‌شود که در خانه بنشینم و در کنار رزمندگان اسلام علیه استکبار جهانی نجنگم.

ای امت حزب‎الله و همیشه در صحنه! این پیکار مقدس باید تا سرحد منزل به مقصود برسد. همیشه پیرو خط امام باشید تا رستگار و موفق باشید، مبادا امام را تنها بگذارید، باید همیشه در صحنه باشید، در نماز جمعه و جماعات شرکت کنید و در برنامه‌های اسلامی حضور به هم رسانید.

با حفظ اسلام، نگهبانی و عضو بسیج شدن، خود را در ادامه راه شهدا، با خانواده شهدا شریک کنید. منافقین و ملحدین چپ و راست را مهلت توطئه ندهید و آن‌ها را مجازات کنید. من از تمامی دوستانم تقاضا می‌کنم که در ادامه راه شهدا کوشا باشند و جبهه را فراموش نکنند.

ای مادر گرامی‎ام! گرچه خیلی زحمت‌ها برایم کشیدی تا مرا به این جا رساندی ولی امروز دفاع از دین خدا لازم است. پس تو را به خدا مرا حلال کن و زینب‎‌وار پاک، مقاوم و صبور باش. مبادا در شهادتم گریه و شیون کنی چرا که من عاشقانه این راه پرخیر و برکت را انتخاب کرده‌ام. ای پدر زحمتکش و ارجمندم! خداوند به تو اجر و پاداش و عزت عنایت کند.

امیدوارم مرا ببخشی و حلال کنی گر چه فرزند خوبی برای شما نبودم. برادران و خواهرانم! مقاوم و صبور باشید و راهم را ادامه دهید و همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشید. همه اقوام و فامیل‌ها را سلام می‌رسانم و از همه می‌خواهم که مرا عفو کنند، گرچه تقصیر و گناهی کرده‌ام، شما مرا ببخشید خداحافظ ای پدر، مادر، برادر و خواهرانم، فامیل‌ها، اقوام و دوستان، خداحافظ ای همشهریان، خداحافظ ای شهر شهادت، به امید پیروزی هر چه سریع‌تر رزمندگان پرتوان اسلام.»

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها