فرمانده سپاه بابل:

منش و سیره شهدا را باید به فرزندان‌مان به‌درستی معرفی کنیم

«مرتضی رمضانی» ضرورت پاسداشت خون شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی در اجتماع برشمرد و گفت: سیره شهدای ما برگرفته از آموزه‌های دینی و اطاعت از فرمان ولی زمانه است، باید در کلاس زندگی خودمان به فرزندان‌مان، منش و سیره شهدا را به‌درستی معرفی کنیم.
کد خبر: ۲۶۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ - 08December 2017

یادواره شهدا کلاس درس بصیرت آموزی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل شب گذشته (پنج‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت 15 شهید محله «دوگنبدان» و پنج شهید مدافع حرم «نکا» که با محوریت شهید مدافع حرم «عبدالرحیم فیروزآبادی» در مسجد این محله برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت تداوم راه شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما مدیون جان فشانی‌های  شهدای مدافع حریم و حرم هستیم که امنیت و اقتدار را برای میهن ما به ارمغان آوردند.

وی از یادواره شهدا به عنوان کلاس درس بصیرت آموزی یاد کرد و گفت: شهدا ولایت‌مداری را به ما آموختند، نکند فردا روز به آرمان‌های آنان خیانت شود.

وی ضرورت پاسداشت خون شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی در اجتماع برشمرد و افزود: سیره شهدای ما برگرفته از آموزه‌های دینی و اطاعت از فرمان ولی زمانه است، باید در کلاس زندگی خودمان به فرزندان‌مان، منش و سیره شهدا را به‌درستی معرفی کنیم.

رمضانی به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل پاسخ داد و گفت: با این اقدام سرکرده استکبار منطقه ناامن خواهد شد و جهان اسلام باید هوشیار باشند تا این اقدام غلط از سوی دشمنان اسلام با هدف غصب مسجدالاقصی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار