آیت‌الله هاشمی‌‌شاهرودی در دیدار معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس توهین به مقدسات اسلامی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مجاهدت و مقاومت را تنها راه نجات امت اسلامی دانست و اظهارات رئیس جمهور آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۶۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ - 07December 2017
انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس توهین به مقدسات اسلامی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، عصر روز پنجشنبه ١٦ آذرماه با آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، حزب‌الله را مایه عزت و آبروی اسلام دانستند که به برکت خون‌های پاک شهدا و مجاهدت‌های خالصانه و رهبری حکیمانه خود، توانسته است به پیروزی‌های بی‌نظیر در مبارزه با صهیونیست‌های غاصب و غلبه بر تکفیری‌های جنایتکار دست پیدا کند.

وی مجاهدت و مقاومت را تنها راه نجات امت اسلامی دانست و ضمن محکوم کردن اقدامات و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را توطئه‌ای جدید برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین و توهین به مقدسات اسلامی توصیف کردند و خواستار ایستادگی ملت‌ها و همکاری دولت‌های مسلمان در برابر این اقدام خطرناک شدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش را نتیجه ایمان به خدا و تکیه‌بر توانایی‌های درونی ملت‌ها و همکاری میان کشورهای منطقه دانستند و با ضروری دانستن وحدت میان مذاهب اسلامی و هماهنگی میان نخبگان و علمای مسلمان، بر آمادگی جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و مقدسات اسلامی و ملت‌های مظلوم منطقه تأکید کردند.

در خاتمه این دیدار، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای موفقیت جبهه مقاومت و نیروهای مبارز حزب‌الله لبنان دعا کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اوضاع سیاسی لبنان، به دخالت‌های کشورهای منطقه در برهم زدن آرامش و ثبات سیاسی در لبنان باهدف فشار بر نیروهای مقاومت و حزب‌الله اشاره کرد و این دخالت‌ها را ناشی از ناکامی نقشه‌های دشمنان مقاومت در سوریه و عراق دانستند.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، توطئه آمریکا در تأسیس و تقویت داعش را تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف امت اسلام توصیف کردند و پیروزی بر داعش را دارای ارزش فکری و فرهنگی بالایی دانستند که به از میان رفتن اندیشه‌های تکفیری خواهد انجامید.

شیخ نعیم قاسم، همچنین اقدام اخیر آمریکا را باعث بر ملاشدن چهره مزورانه سیاست‌های این کشور برشمردند که خط بطلانی بر همه تلاش‌های سازشکارانه و مقدمه‌ای برای قیام و انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی و نیز افزایش پیروزی‌های نیروهای مقاومت، هوشیاری ملت‌های مسلمان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار