عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اتحاد مسلمانان اقدامات نسنجیده دشمنان را خنثی می‌کند/ فتنه‌ای جدید در راه است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال پایتخت رژیم اشغالگر به بیت‌المقدس پیام‌آور فتنه‌ای جدید در میان جهان اسلام است، گفت: اتحاد مسلمانان مانع از هرگونه اقدام نسنجیده دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 08December 2017

//«سیدقاسم جاسمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه اقدام اخیر دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، نشان ضعف و ناتوانی استکبار و بهانه‌جویی برای به‌راه انداختن فتنه‌ای جدید در جهان اسلام است، اظهار داشت: شکست داعش در منطقه تمام نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونستی را بر هم زد و با نابودی این گروه تروریستی، آرامش دوباره به منطقه بازگشت؛ اما هدف اصلی از این تصمیم نابخردانه رییس‌جمهور آمریکا ایجاد ناامنی در منطقه و به راه انداختن آشوب و نزاع میان مسلمانان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه این اقدامات شوم دشمنان به نتیجه نخواهد رسید، افزود: با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، نقاب از چهره حامیان این گروه جنایتکار افتاد و نه‌تنها عراق و سوریه بلکه تمام مسلمانان جهان متوجه نقشه‌های استکبار که به اسم دین سعی بر مخدوش ساختن چهره اسلام ناب محمدی (ص) را دارند، شدند. اتحاد مسلمانان مانع از هرگونه اقدام نسنجیده دشمنان می‌شود.

نماینده خانه ملت مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را شعاری دروغین برای فریب جوامع بین‌المللی توسط آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ تعهد و عهدی پایبند نیستند و هرکجا که به اسم صلح و سازش وارد شدند بیشترین ضربه‌ و آسیب‌ها را به وجود آوردند. انتقال پایتخت این رژیم اشغالگر به بیت‌المقدس نه‌تنها مهر باطل بر مذاکرات صلح زد، بلکه خلاق قوانین بین‌المللی نیز بود.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها