با صدور بیانیه‌ای؛

ارتش اقدام آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به رسمت شناختن بیت المقدس قبله نخست مسلمانان جهان را از سوی سردمداران کاخ سفید به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۶۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 08December 2017
ارتش اقدام آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به رسمت شناختن بیت المقدس قبله نخست مسلمانان جهان را از سوی سردمداران کاخ سفید به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و این اقدام نابخردانه را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی دانست.

متن بیانیه ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین.

اقدام ابلهانه و جدید سردمداران کاخ سفید در اعلام به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی فتنه‌ای نو برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین و در پی شکست مفتضحانه سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه به خصوص ایادی آنان(داعش) در منطقه و کشورهای مسلمان عراق و سوریه بوده و به دنبال توطئه‌افکنی و ماجراجویی علیه سایر ملل منطقه هستند.

بدون شک این عمل تحريك‌آميز و نابخردانه دولت آمريكا نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان‌های بین‌المللی بوده و نه‌تنها به صلح و ثبات منطقه كمک نخواهد كرد، بلكه موجب افزايش تنش‌های بیشتر خواهد شد كه مسئوليت آن برعهده دولت آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستى است.

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ضمن محکومیت این توطئه شوم استکبار و تصمیم غیر عقلانی و تحریک آمیز رئیس جمهور آمریکا در این برهه از زمان آن را ناشی از مواضع سازشکارانه برخی کشورهای مرتجع عربی منطقه دانسته و ضمن تاكيد بر اینکه قدس شریف پاره تن مسلمانان جهان است، اعلام می‌کند: افكار عمومى جهان بى آبرويى حاميان تروريست هاى شكست خورده در عراق و سوريه به خصوص آمريكا و رژيم صهيونيستى را با اين گونه اقدامات فراموش نخواهد كرد و در نهايت پيروزی از آن مردم مقاوم و مظلوم فلسطين و نيروهای مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار