عضو هیأت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تحقق وعده‌های انتخاباتی ترامپ به شکست او منجر می‌شود/ اقدام نابخردانه استکبار عواقب مخاطره‌انگیزی به همراه دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از وعده‌های انتخاباتی ترامپ شعاری بیش نبود و تحقق آن‌ها باعث فروپاشی دولت وی می‌شود، گفت: «ترامپ» بدون اینکه به پیامدهای منفی تصمیم خود مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس بیاندیشد، صرفا به‌دنبال عملی کردن وعده‌های انتخاباتی خود است.
کد خبر: ۲۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 09December 2017

دشمنی آمریکا با جهان اسلام برای همگان عیان شد«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه تصمیم اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس، اولین قبله مسلمانان به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی توهین به مقدسات جهان اسلام است، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از دشمنان تراز اول اسلام و مسلمین هستند و کاری جز فتنه‌انگیزی، آشوب و درگیری میان امت اسلامی ندارند. براه انداختن جریان تکفیری در عراق و سوریه یک نمونه از هزاران دسیسه‌هایی بود که آمریکایی‌ها در سر می‌پرورانند.

نماینده خانه ملت با اشاره به شکست داعش در منطقه، افزود: حامیان این گروه تروریستی، تسکین ناکامی‌هایشان در عراق و سوریه را با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس دنبال می‌کنند؛ چراکه می‌دانند خط قرمز جهان اسلام این خاک مقدس است. این اقدام نابخردانه استکبار عواقب مخاطره‌انگیزی برای خودشان به همراه دارد.

وی با توجه به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به‌هیچ قانونی پایبند نیست، تصریح کرد: «ترامپ» بدون اینکه به پیامدهای منفی این تصمیم خود مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس بیاندیشد، صرفا به‌دنبال عملی کردن وعده‌های انتخاباتی خود است. در شرایطی که در قطعنامه‌های سازمان ملل نیز اراضی فلسطین، اشغالی محسوب شده است، رئیس‌جمهور آمریکا بی آنکه ذره‌ای تعقل کند به خاطر راضی نگه داشتن طرفداران خود نقض قانون کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: اهداف ضد اسلامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و همچنین آل‌سعود که خودفروخته دشمنان اسلام شده است، برای همگان به‌ویژه مسلمانان جهان عیان شد. اتحاد و همبستگی مسلمانان مانع از تحقق هرگونه اهداف دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار