سردار قنبری خبر داد؛

كشف بیش از یک تن موادمخدر و دستگيری 3 سوداگر مرگ در شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ای که یگان‌های عملیاتی استان به نتیجه رساندند یک تن و 59 کیلوگرم موادمخدر کشف و 3 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 09December 2017
كشف یک تُن و 59 كيلو گرم مواد مخدر و دستگيری 3 سوداگر مرگ
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بيان جزئيات دقيق اين خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های «مهرستان» و «سراوان» در سلسله عمليات‌های مبارزه با قاچاقچيان مسلح، با پشتيبانی فنی پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی، قصد جابه‌جايی مواد در منطقه را داشتند، شناسايی کردند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات شبانه‌روزی و رصد مسيرهای تردد اعضای اين باند، بامداد امروز يگان‌های عملياتی پليس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 3 نفر از این قاچاقچیان، توقیف 2 دستگاه خودرو تویوتا و کشف یک تُن و 59 کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت وجود ندارد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار