علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اگر بیانیه‌های باطل ترامپ درباره برجام ادامه‌ یابد، ما هم به آن پایبند نمی‌مانیم

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به‌هیچ عنوان ناقض برجام نبوده و نخواهیم بود، اما اگر بیانیه‌های باطل رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خدشه‌دار کردن برجام ادامه داشته باشد، ما هم به برجام پایبند نمی‌مانیم.
کد خبر: ۲۶۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 09December 2017

به برجام پایبند نمی مانیم«احمد علیرضا‌بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: ما به‌هیچ عنوان ناقض برجام نبوده و نخواهیم بود، اما اگر بیانیه‌های باطل ترامپ مبنی بر خدشه‌دار کردن برجام ادامه داشته باشد، ما هم به برجام پایبند نمی‌مانیم.

وی عدم پایبندی رئیس‌جمهور آمریکا به‌هرگونه قانون و نقض تعهدات را از خصوصیات اخلاقی کاسب‌گرایانه وی عنوان کرد و افزود: از زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهور آمریکا به ندرت سخنانی از او شنیده‌ایم که به نفع کشور و مردمانش باشد؛ مدام یا به دنبال ایجاد فضای جنگ‌آلود میان کشورهای اسلامی است و یا سعی بر نقض تمام تعهدات روسای پیشین آمریکا دارد؛ اقدامات ترامپ موجب سرافکندگی کسانی شده است که به او رای دادند.

نماینده خانه ملت با اشاره به وضع قوانین جدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر عدم پذیرش مهاجرین از برخی کشورهای اسلامی، تصریح کرد: چگونه ممکن است کشوری که در تروریست‌پروری ید بیضا دارد و در تمام ناامنی‌های منطقه نقش مهمی ایفا کرده، به بهانه مبارزه با تروریست از ورود افراد از کشورهای اسلامی به آمریکا ممانعت به‌عمل آورد؛ برای اثبات سلامت روان ترامپ همین نکته کفایت می‌کند.

علیرضابیگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسبب تمام اختلافات، نابسامانی‌ها و خشونت‌های جهان دانست و گفت: تمام جنایات استکبار ریشه در عدم هماهنگی برخی کشورهای مسلمان با یکدیگر دارد؛ قدرت جهان اسلام به اندازه‌ای است که اگر وحدت پیشه کنند عمری از دشمنان اسلام باقی نخواهد ماند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها