به همت کانون بسیج هنرمندان اراک صورت می‌گیرد؛

برگزاری سلسله کارگاه‌های عکاسی و طراحی پوستر در اراک

سلسله کارگاه‌های عکاسی و طراحی پوستر ویژه فعالان فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اراک به همت کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 09December 2017
سلسله کارگاه های عکاسی و طراحی پوستر

«علی جانباز» مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه‌های عکاسی و طراحی پوستر ویژه فعالان فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این کارگاه‌ها و اجرای این طرح در سطح شهر اراک، تقویت بنیه فرهنگی و هنری فعالان مساجد و ارتقاء سطح کیفی طرح‌های فرهنگی مذهبی است.

وی افزود: این کارگاه‌ها که به صورت سلسلسه‌وار برگزار می‌شود تا پایان سال ادامه دارد و هر یک از فعالان مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان اراک می‌توانند در آن‌ها ثبت‌نام کرده و حضور یابند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری کلاس‌ها، با شماره 0862243032 تماس بگیرند و به صورت رایگان در این دوره شرکت کنند.

جانباز با اشاره به مدت زمان کلاس‌ها نیز گفت: این دوره که با عنوان «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود، به صورت فشرده یک روزه و هفته‌ای یک‌بار تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار