بررسی نقشه راه انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین (ع)

اولین همایش «بررسی نقشه راه انقلاب اسلامی» با موضوع خاستگاه، افق‌های روشن و مخاطرات راه انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 09December 2017
بررسی نقشه راه انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین (ع)
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، اولین همایش «نقشه راه انقلاب اسلامی» با موضوع خاستگاه، افق‌های روشن و مخاطرات راه در سالگرد بیانات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص فرآیند تحقق انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه و جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی بیانات رهبر معظم انقلاب از سال 1368 تاکنون پیرامون موضوع همایش را در چهار محور فرهنگ، دنیاطلبی، سیاست و اقتصاد عنوان کرد و افزود: پیام‌ها و بیانات رهبر انقلاب طی سال‌های متوالی ناظر بر مخاطراتی است که معظم له در شرایط خاص موضوع آتش به اختیار را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید داریم دولت بایستی اسلامی شود و چنانچه بخواهیم مشکلات درونی کشور اصلاح شود باید ضعف ایمان و سوءعملکرد و دنیاطلبی ریشه کن شود.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: علت اینکه رهبر انقلاب ما را به سوی ساده‌زیستی سوق می‌دهند، آن است که ما پرچمدار و هسته اصلی سازنده تمدن اسلامی هستیم و باید از مفاسدی که دیگران به واسطه دنیاطلبی دامن‌گیرشان شده است، دور بمانیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت: در عرصه‌های مختلف مردم را باید در صحنه بیاوریم زیرا در هر عرصه‌ای که مردم ورود پیدا کردند پیروزی با آنان بوده و این خواص هستند که با توجه و توسل به خداوند متعال و با ایجاد دولت اسلامی بایستی تمامی همت و تلاش خود را بکارگیرند و با هدایت مردم زمینه‌های ظهور را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار