معاون سیاسی سپاه شاهرود:

فرهنگ بسیج سدی در برابر زیاده‌خواهی استکبارجهانی است

سرهنگ «علی‌اصغر رجبی» گفت: امروز فرهنگ بسیج که امام راحل غریب به ۴۰ سال پیش بنا نهاد، سدی در برابر زیاده‌خواهی استکبارجهانی شده است و این فرهنگ در حال گسترده شدن در جهان و ایجاد اتحاد و همپارچگی است.
کد خبر: ۲۶۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ - 09December 2017
فرهنگ بسیج سدی در برابر زیاده خواهی استکبارجهانی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «علی‌اصغر رجبی» معاون سیاسی سپاه شاهرود در نشست بصیرتی پایگاه‌های «صبرا» و «یاس مدینه» حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از بسیجیان در مسجد رسول اکرم (ص) شهرک فرهنگیان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت ایام سرور اهل بیت (ع)، با اشاره به ویژگی‌های بسیج و بسیجی اظهار داشت: امام راحل در سخنان و بیانات خود به ویژگی‌های بسیج و بسیجی و اهمیت آن در جامعه اشاره فرموده‌اند و تأکید کرده‌اند که اگر مسئولین از بسیج و فرهنگ بسیجی غافل شوند، به عذاب خداوند گرفتار می‌شوند.

وی افزود: بسیجی ایمان و توکل به خدا دارد و اخلاص سرلوحه کار اوست، نیاز به ریا و خودنمایی ندارد و زیرک و باهوش است، دلسوز مردم و خدمت‌گزار به جامعه است، از جان گذشته و فداکار است، در سخت‌ترین شرایط آماده ایثار است و پیرو مکتب اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) و ولایت‌مدار است.

رجبی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بسیج را جهانی تعریف نمود و امروز ما شاهدیم که فرهنگ بسیج در منطقه پیرامونی ما به خوبی خود را اثبات کرده است و این فرهنگ بساط ظلم و جور و وحشی‌گری داعش را در سوریه و عراق برچید.

وی با بیان این‌که امروز فرهنگ بسیج سدی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی است، تأکید کرد: امروز فرهنگ بسیج که امام راحل غریب به ۴۰ سال پیش بنا نهاد، سدی در برابر زیاده‌خواهی استکبارجهانی شده است و این فرهنگ در حال گسترده شدن در جهان و ایجاد اتحاد و یکپارچگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها