عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

انتقال سفارتخانه­ آمریکا به بیت‌المقدس نمونه بارز جنگ افروزی است

«شهناز رمارم» گفت: امروز تولیدکنندگان سلاح­‌ها و تجهیزات نظامی، برای فروش آن به دنبال آن هستند تا با جنگ‌‌افروزی، منطقه روی صلح و آرامش را به خود نبیند و رئیس جمهور آمریکا برای تحقق این امر، می­‌خواهد سفارتخانه­ کشورش را از تل­‌آویو به بیت‌المقدس منتقل کند که خود این اقدام نمونه بارز جنگ افروزی است.
کد خبر: ۲۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ - 09December 2017
انتقال سفارتخانه­ آمریکا به بیت‌المقدس نمونه بارز جنگ افروزی استبه گزارش دفاع پرس از مشهد، دومین همایش رسالت زینبی (س) به همت فرهنگسرای «پایداری» مشهد، صبح امروز (شنبه) با حضور جمعی از خواهران شهدا، امیر «مرتضی محمدی» فرمانده لشکر 77 ثامن ­الائمه (ع)، سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و «شهناز رمارم» عضو شورای اسلامی شهر مشهد در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار شد.

«شهناز رمارم» در این مراسم، با اشاره به این مطلب که حدود 20 سال است که جنگ پایان یافته است ولی هنوز شاهد آثار آن دوران هستیم، اظهار داشت: جنگی به ما تحمیل شد اما با دلاور مردی ملت کشورمان این جنگ به پایان رسید و حتی یک وجب از خاک میهن­‌مان از ایران جدا نشد و پایمردی دلیرانه مردم این اتفاق را در تاریخ کشورمان رقم زد.

رمارم افزود: بین حق و باطل در همه عرصه­‌ها یک جنگ همیشگی بوده است و عبارت «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» تأیید این ادعا است و لازمه اهل حق برای جنگیدن در جبهه حق، هوشیاری و پایمردی در برابر جنگ ­طلبان است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: امروز تولیدکنندگان سلاح­‌ها و تجهیزات نظامی، برای فروش جنگ‌افزارهای خود به دنبال آن هستند تا با جنگ افروزی، منطقه روی صلح و آرامش را به خود نبیند.

وی گفت: تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارتخانه­ کشورش از تل­‌آویو به بیت‌المقدس نمونه بارز جنگ افروزی است. بیت‌المقدس مکانی نیست که بتوان به راحتی در مورد آن به صورت یک طرفه تصمیم گرفت. خاورمیانه مهد تمدن ادیان مختلف بوده است و به همین خاطر، ابرقدرت‌ها چشم طمع به آن دوخته‌اند و به دنبال غارت‌گری هستند که به علت واقع شدن ایران در این منطقه، هوشیاری و آمادگی ما را نیز می‌طلبد.

رمارم با بیان این مطلب که مسئولین باید قدر والدین شهدا را بدانند، ابراز داشت: هنرمندان با زبان هنر برای والدین شهدا فیلم بسازند. از طرفی هم یادگاران دفاع مقدس که هر از چندی برخی از آن‌ها به دیار باقی می­‌شتابند، تاریخ زنده جنگ هستند که ضرورت دارد با استفاده از خاطرات این عزیزان، فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر به نسل­‌های امروز و فردا منتقل شود.

وی در پایان گفت: از 15 عضو شورای اسلامی شهر مشهد، 10 نفر از آنان جزو جامعه ایثارگری استان هستند که همگی دست یاری به سمت شما دراز می­‌کنند تا شهری در شأن حضرت رضا (ع) داشته باشیم.

بعد از سخنان شهناز رمارم، «هادی حاجتمند» کارگردان فیلم سینمایی «اشنوگل» در سخنانی اظهار داشت: در فرهنگ، بنی­‌صدرهایی وجود دارند که نمی‌خواهند تاریخ انقلاب به جامعه عرضه شود. آن‌ها نه به‌خاطر مصلحت نظام، بلکه به دلیل در نظر گرفتن مصلحت افراد، مانع بیان حقایق انقلاب شده‌اند. آن‌ها در پی آن هستند تا هر آن‌چه از قدرت و صلابت خانواده شهدا بیان نشده است، آن‌گونه که خود می­‌خواهند روایت کنند.

وی با اشاره به این مطلب که به هیچ یک از جریانات سیاسی وابستگی ندارد، افزود: ما و جریان نو سینمای انقلاب اسلامی ایستاده است تا با افتخار اندکی از تاریخ ناگفته انقلاب را در قالب هنر به جامعه عرضه کنیم.

در ادامه مراسم از «هادی حاجتمند» کارگران فیلم سینمایی اشنوگل، «ابوالفضل حاجتمند» مدیر تولید، «روح‌الله جلالی طلب» مدیر روابط عمومی، «هاشم مسعودی» دستیار کارگردان، «مهدی آفتابی» مجری دکور، «محمد دلگشا» و «محمدرضا اربابی» بازیگران این فیلم سینمایی تجلیل شد.

این مراسم با اکران فیلم سینمایی اشنوگل به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها