برگزاری جلسه ارتقاء سطح کیفی درس «آشنایی با دفاع مقدس» در ایلام

نشست علمی تخصصی هم‌اندیشی معاونین آموزشی مراکز آموزش عالی استان ایلام در خصوص ارتقاء سطح کیفی درس «آشنایی با دفاع مقدس»، امروز (شنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ - 09December 2017

برگزاری جلسه ارتقاء سطح کیفی درس «آشنایی با دفاع مقدس» در ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، نشست علمی تخصصی هم‌اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان ایلام و مدیریت حوزه علمیه استان در خصوص ارتقاء سطح کیفی درس «آشنایی با دفاع مقدس»، امروز (شنبه) با حضور سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

در این جلسه در محل سالن جلسات دانشگاه ایلام برگزار شد، مسائل مختلفی نظیر نحوه ارائه مباحث مختلف این درس مورد بررسی قرار گرفت و معاونین آموزشی راهکارهای خود را در این خصوص مطرح کردند.

سرهنگ محمدرضا شرفبیانی در این نشست با تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت،  نیاز است که فرهنگ دفاع مقدس در آن جریان یابد که دانشگاه‌ها بهترین مکان به منظور فرهنگ‌سازی و انتشار آن است.

وی بر ضروت ارائه درس دفاع مقدس در بین دانشگاه‌های استان پرداخت و برلزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان دولت تأکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام تصریح کرد: باید تلاش کنیم که با ارائه مطالب مختلف و مباحث جامع، اطلاعات کاملی در خصوص جنگ و دفاع مقدس به نسل جوان و به‌ویژه دانشجوی کشور دهیم تا همواره تاریخ دفاع مقدس را ماندگار و به نسل بعدی منتقل کنیم.

خاطرنشان می‌شود که در پایان این نشست مصوب شد که به منظور ارزیابی و روند پیشرفت کار، این نشست‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار