مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

امروز صهیونیست‌ها با حمایت مستکبران جهان گستاخ‌تر شده‌اند

سردار سرتیپ دوم «ابوالفضل اسلامی» گفت: پیروزی بزرگ سپاه اسلام در منطقه، سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم آمریکا و متحدانش در منطقه شد و این پیروزی چون همیشه سیلی سختی برای آمریکای جنایت‌کار بوده است.
کد خبر: ۲۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ - 09December 2017
امروز صهیونیست ها با حمایت مستکبران جهان گستاخ تر شده اندسردار سرتیپ دوم «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرج، ضمن تقدیر از حضور مقتدرانه مردم شریف استان البرز در راهپیمایی علیه سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: پیروزی بزرگ سپاه اسلام در منطقه، سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم آمریکا و متحدانش در منطقه شد و این پیروزی چون همیشه سیلی سختی برای آمریکای جنایت‌کار بوده است.

وی افزود: از این رو رئیس جمهور آمریکا مانند گذشته مطالب سخیف و بی‌ارزشی را بیان کرده و با این سخنان هرچه بیشتر مورد انزجار ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان قرار گرفته است.

سردار اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، این نوع سخن گفتن ناشی از موضع قدرت آمریکا نیست، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و عجز آن‌ها در مقابل مسلمانان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره با این‌که سال‌های متمادی است که صهیونیست‌ها وارد قلب سرزمین فلسطین شده و آن را اشغال کرده‌اند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها اکنون با حمایت مستکبران جهان، گستاخ‌تر شده‌اند، اما به یاری خدا و با وحدت مسلمانان جهان، رویای احمقانه آن‌ها به حقیقت مبدل نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار