دادستان کل کشور:

تلاش استکبار برای تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه نتیجه عکس می‌دهد

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری گفت: حرکاتی که استکبار و مزدوران منطقه‌ای‌اش به‌ خصوص در مدت اخیر انجام داده‌اند، نشان می‌دهد تمام تلاشی که آنان برای تثبیت موقعیت رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند، بی‌فایده است و این رژیم رو به اضمحلال می‌رود.
کد خبر: ۲۶۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ - 09December 2017

۱۲ نمایش در پیاده‌روی اربعین اجرا شد/ استقبال زائران غیرایرانی از نمایش‌هابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری امروز در گفت‌وگویی در خصوص اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به‌ عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار کرد: خوشبختانه با توجهات حضرت ولی‌عصر (ع) و عنایات ایشان، مدتی است، شاهد هستیم هر گامی که استکبار و عوامل منطقه‌ای‌اش برمی‌دارند، یک گام به‌ سوی اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شوند.

وی با بی‌اثر دانستن حرکت‌های استکبار برای تثبیت جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه، خاطرنشان کرد: حرکاتی که استکبار و مزدوران منطقه‌ای‌اش به‌ خصوص در مدت اخیر انجام داده‌اند، نشان می‌دهد تمام تلاشی که آنان برای تثبیت موقعیت رژیم فاسد صهیونیستی برمی‌دارند بی‌فایده است و این رژیم رو به اضمحلال می‌رود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: همه حرکت‌ها مانند ایجاد گروهک تروریستی داعش، راه‌اندازی چنین جریان تکفیری در منطقه، مسائلی که در عربستان، یمن، بحرین، سوریه و لبنان اتفاق افتاده، نشان‌دهنده این است که عنایات الهی متوجه اسلام و مسلمین بوده و رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک می‌شود.

وی افزود: ما نیز مانند بقیه ملل اسلامی و کشورها، انزجار خودمان را از این حرکت بسیار خبیثانه و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کنیم و مطمئنیم این حرکت نتیجه عکس دارد.

منتظری به وظیفه امت اسلامی در مقابل این فتنه اشاره و بیان کرد: مقاومت، وحدت، یگانگی و کمک به برادرانمان در لبنان، سوریه و فلسطین که در صحنه مشغول مقاومت هستند، مهم‌ترین وظیفه امت اسلامی است.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار