سردار «اسکندر مؤمنی»:

سردار ییلاقی ایمان و شجاعت را در حد اعلی داشت/ شرایط جسمانی هرگز موجب تضعیف ایمان وی نشد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: سردار ییلاقی ایمان و شجاعت را در حد اعلی داشت و همیشه خود را در معرض خطر قرار می‌داد، تا به زیردستان آسیبی نرسد.
کد خبر: ۲۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ - 10December 2017
انقلاب اسلامی به برکت خون این شهدا پیروز است به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی، در مراسم سومین روز شهادت سردار شهید «علی ییلاقی» که در مصلای جمعه بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: سخن گفتن در وصف شهید علی ییلاقی، شخصیتی که زحمات زیادی برای اسلام و نظام کشید، کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه، بیان داشت: جبهه شوم آمریکا، صهیونیست و آل‌سعود با تصرف سوریه و عراق تلاش کرد تا در جبهه مقامت شکاف ایجاد کند، اما با امتداد روح شهادت و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب تمام تلاش‌هایشان ناکام ماند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این‌که فریادهای امروز آمریکا و صهیونیست ناشی از شکست است، افزود: دشمنان اسلام در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و میدانی وارد عمل شدند و برای ایجاد شکاف در جبهه مقاومت از هر طریقی وارد شدند، اما با تدبیر رهبری فرزانه و فرماندهی سردار سلیمانی، نقشه‌های‌شان برملا شد و همه فریادهای امروز آمریکا و صهیونیست ناشی از شکست است.

وی بابیان این‌که ایران امروز به برکت ایثارگران و امتداد روح شهادت باعزت به فعالیت خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: ایران به برکت خون دلاور مردانی چون شهید ییلاقی که روحیه مبارزه‌طلبی‌، جهاد و استقامت در سراسر زندگی‌اش همگان را متحیر می‌سازد موفق است.

سردار مؤمنی به ویژگی‌های فردی و رفتاری سردار ییلاقی در دوران جنگ و قبل انقلاب اشاره کرد و گفت: رشادت، شجاعت و مردم‌داری این شهید، زبان‌زد عام و خاص در آن زمان بود و دشمنان اسلام باید بدانند که اگر تمام دنیای استکبار برای نابودی جهان اسلام جبهه تشکیل دهند، انقلاب اسلامی به برکت خون این شهدا پیروز می‌شود.

وی بیان کرد: شهید ییلاقی در کمترین زمان ممکن و بدون فراگیری دانش‌های نظامی در مراکز آکادمیک و دانشگاهی، تنها با روحیه قوی و ایمان به خداوند متعال، مسائل و مشکلات را پشت سر می‌گذاشت و با همین پشت‌کار به سمت فرماندهی لشکر 25 کربلا دست یافت.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سردار ییلاقی با وجود شرایط جانبازی، خم به ابرو نیاورد و شرایط جسمانی هرگز موجب تضعیف ایمان و اراده در وی نشد.

وی افزود: سردار ییلاقی ایمان و شجاعت را در حد اعلی داشت و همیشه خود را در معرض خطر قرار می‌داد تا به زیردستان آسیبی نرسد.

سردار مؤمنی بیان داشت: شجاعت، ایمان، بردباری و استقامت، وفاداری به ولایت، حضور در مراسمات و نماز جمعه و جماعت و دفاع از انقلاب و اسلام از بارزترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار است که باوجود این شرایط جسمی، ارادتش به نظام و اسلام کم نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام جرأت تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را ندارند، چرا که بر این باورند که ایران رهبری مدبر و سربازان و فرزندانی دارد که تا آخرین نفس با پیروی از فرامین رهبرشان انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار