مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان تأکید کرد؛

لزوم تشکیل گفتمان مشترک برای نشر ارزش‌های ایثار و شهادت در استان لرستان

«مراد روشنی» گفت: باید یک گفتمان مشترک در استان لرستان داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها برای همراهی و نشر ارزش‌های ایثار و شهادت استفاده لازم را ببریم.
کد خبر: ۲۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ - 10December 2017
یکی از مشکلات استان لرستان عدم مطالبه گری مردم در مقوله ایثار و شهادت می باشد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «مراد روشنی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در دیدار با سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه اظهار داشت: آن‌چه را که دشمن از قبل طراحی کرده بود، نتیجه معکوس داد و پیروزی غرور‌آفرین برای جبهه اسلام رخ داد.

مراد روشنی با اشاره به ظرفیت‌های مشترک بین این دو اداره‌کل گفت: برای اعتلای بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، باید از ظرفیت‌های مشترک دو نهاد انقلابی بنیاد شهید و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس به نحو مطلوب بهره برد و مسیر را به درستی طی نماییم تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر در زمینه نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

روشنی افزود: باید یک گفتمان مشترک در استان داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها برای همراهی و نشر ارزش‌های ایثار و شهادت استفاده لازم را ببریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امرور ایثارگران لرستان با تأکید بر بعد محتوایی فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در جامعه باید روی بعد محتوایی، اساسی و ماهیت ایثار و شهادت کار کنیم نه این‌که ظواهر کار را مدنظر قراردهیم.

روشنی تصریح کرد: اگر کارهای مطالعه شده و تخصصی در خصوص شهادت و ایثارگری در جامعه صورت بگیرد با استقبال مردم مواجه می‌شود، چرا که تشنگان حق و حقیقت در جامعه کم نیستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار