همراه با برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی پژوهشی؛

هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های تخصصی هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی از سوی حوزه هنری در سه بخش مجزای «شعر»، «داستان» و «خاطره‌نگاری» با حضور صاحب‌نظران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ - 09December 2017
هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هفته پایانی آذر هر سال هفته پژوهش نام‌گذاری شد تا ضمن تشکر از فعالان پژوهشی کشور، فرهنگ پژوهش در میان اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و محققان نهادینه شود.
 
از این رو حوزه هنری انقلاب اسلامی در نظر دارد تا در هفته پژوهش با برگزاری نشست‌های تخصصی به بررسی پژوهش در بازشناسی اهداف انقلاب اسلامی و وضعیت آن در در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به‌ویژه در زمینه چالش‌ها و موانع پژوهشی حوزه‌ انقلاب و دفاع مقدس بپردازد.
 
این نشست‌های تخصصی که به بررسی زوایای مغفول مانده انقلاب و دفاع مقدس در پژوهش‌های هنر انقلاب اسلامی، نقش و اهمیت دانشگاه‌ها و دانشگاهیان در این مهم برگزار می‌شود، یک‌شنبه 19 آذرماه کار خود را در سالن سلمان هراتی حوزه هنری آغاز خواهد کرد.

نشست‌های تخصصی هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی از سوی حوزه هنری همراه با نمایشگاه آثار پژوهشی این سازمان در سه بخش داستان، شعر و خاطره‌نگاری با حضور اساتید هر بخش و اهالی رسانه برگزار خواهد شد. به این ترتیب نشست‌های تخصصی پژوهشی «شعر» انقلاب اسلامی با حضور «محمدرضا سنگری»، «اسماعیل امینی» و «علیرضا بدیع» روز یک‌شنبه 19 آذرماه ساعت 10 الی 12 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود.

همچنین بخش «خاطره‌نگاری» این نشست‌های تخصصی با حضور «محمد قاسمی‌پور»، «سعید فخرزاده» و «کامور بخشایش» ساعت 14 الی 16 روز یک‌شنبه 19 آذر در همین سالن برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی روز دوشنبه 20 آذرماه با برگزاری بخش «داستان» با حضور «کامران پارسی‌نژاد»، «محمد رودگر» و «هادی خورشاهیان» ساعت 10 الی 12  در سالن سلمان هراتی حوزه هنری به پایان خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌های تخصصی هفته پژوهش و هنر انقلاب اسلامی می‌توانند در تاریخ‌ها و ساعات یاد شده با حضور در سالن سلمان هراتی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ  حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها