شهید فخیمی: به حرف ولی فقیه عمل کنیم حتی اگر مخالف میل شخصی ما بود

شهید مدافع حرم «محمدرضا فخیمی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: مطیع محض ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نه در حرف بلکه در عمل [باشید]، این‌گونه نباشید که به خاطر حرف این و آن و عده‌ای منحرف، حرف ولی فقیه روی زمین بماند، یا اگر حرف ایشان را مخالف با میل شخصی دیدیم به آن عمل نکنیم.
کد خبر: ۲۶۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 19December 2017

بازخوانی زندگی و وصیت نامه شهید مدافع حرم «محمدرضا فخیمی»/////28 آذر منتشر شود

به گزارش دفاع پرس از تبریز، «محمدرضا فخیمی» جوان ۲۴ ساله‌ای بود که تواست پس از درخواست‌های مکرر، خود را به جبهه‌های مبارزه با داعش برساند.

وی تنها بعد از ۲ هفته از اعزام توانست شب صد ساله را چند شبه طی کند و در ۲۸ آذر ۹۴ به فیض شهادت نائل شود.

مطالعه وصیت‌نامه این شهید والامقام و جدیت ویژه او در پرداخت وجوهات شرعی و درخواست از برادرش برای انجام آن، نشان از حساسیت و دقت او در بصیرت و ادای دین است.

متن وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «محمدرضا فخیمی» بدین شرح است:

بسمه تعالی

اینجانب بنده گناه‌کار درگاه خداوند از شما امت شهید پرور تقاضا دارم که مطیع محض ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نه در حرف بلکه در عمل [باشید]، این‌گونه نباشید که به خاطر حرف این و آن و عده‌ای منحرف، حرف ولی فقیه روی زمین بماند، یا اگر حرف ایشان را مخالف با میل شخصی دیدیم به آن عمل نکنیم.

حال که دست بنده از دنیا کوتاه است و زمان ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را ندیدم، اگر ایشان را دیدید و زمان ظهور را درک کردید سلام بنده را به ایشان اعلان فرمایید، در پایان از همه بستگان، دوستان، همسفران و کسانی که با آن‌ها معاشرت داشتم طلب حلالیت دارم.

محمد رضا فخیمی
۹۴/۹/۱۸

خاطرنشان می‌شود، شهید فخیمی همچنین در نامه‌ای به برادرش از او خواسته بود تا بدهی‌های مربوط به سال خمسی او را پرداخت کند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

برادرم مهدی جان!

چون ۱۵ دی‌ماه هر سال موعد سال خمسی بنده می‌باشد، لذا از جنابعالی خواستارم در صورتی که بنده دیگر در این دنیا نبودم خمس اموال زیر را بپردازید.

حساب کوتاه مدت بانک ملی

هر ۳ حساب قرض‌الحسنه بانک انصار

یک عدد ربع سکه که خمس آن را نداده‌ام

لازم به‌ذکر است، اینجانب خمس بقیه اموالم شامل حساب بانک ملت و ۴ عدد سکه تمام بهار آزادی را قبلاً داده‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار