بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

رژیم صهیونیستی با انتفاضه یکپارچه فلسطین و ملت‌های اسلامی نابود خواهد شد

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای تصریح کرد: جهان فهمید ملت فلسطین در سایه سکوت کشورهای عربی و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل ظلم به‌پا خاستند تا به حقوق مشروع خود دست یابند.
کد خبر: ۲۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 09December 2017
رژیم صهیونیستی با انتفاضه یکپارچه فلسطین و ملت‌های اسلامی نابود خواهد شدبه گزارش بین الملل دفاع پرس، دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای سالروز انتفاضه اول فلسطین را گرامی داشت.

متن بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

ملت فلسطین در روز 18 آذر 1366 با قیام علیه اشغال سرزمین مقدس فلسطین توسط صهیونیست های غاصب، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مبارزات برحق و مشروع خود ثبت کردند.

در این روز همه آحاد فلسطین یکپارچه و با دست خالی در اعتراض به جنایت‌های بی‌امان و ددمنشانه ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی به میدان آمدند و انتفاضه اول معروف به انتفاضه سنگ را خلق کردند.

ملت فلسطین در خلال انتفاضه مقدس خود با تقدیم 3000 شهید اعم از زن و مرد و کودک به آمریکا و اروپا ثابت کردند که وجود دارند و برای تحقق حقوق مشروع لحظه ای ساکت نخواهند نشست، چنانچه غاصبان مهد انبیاء و رسولان محبت و انسانیت، برگ دیگری از تاریخ سراسر ترور، وحشی گری، جنایت علیه بشریت و انسانهای مظلوم و بی پناه را به نام خود ثبت کردند.

ملت های جهان در خلال انتفاضه سنگ عمق سیاست های ضد بشریت صهیونیست های نازی و حجم حمایت های شیطان بزرگ از صهیونیست های غاصب را درک کرده و فهمیدند ملت مظلوم فلسطین در سایه سکوت و عدم حضور کشورهای عربی و سازمان های بین المللی مدعی حقوق فلسطین و بشریت، برای حمایت از خود در مقابل ظلم، ستم، تبعیض، بی کاری و فقر مطلق ناشی از اشغالگری به پا خاستند تا به حقوق مشروع خود دست یابند.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در سالروز انتفاضه مقدس و قهرمانانه ملت فلسطین که با خیانت دیگری همانند اعلامیه بالفور و این مرتبه توسط رئیس‌جمهور آمریکا مصادف و همزمان شده است، نهضت و قیام ملت قهرمان و ظلم ستیز فلسطین را به همه ملت های اسلامی و عربی حامی فلسطین تبریک و تهنیت می گوید و با درود به روح پاک شهیدان انتفاضه اول و دوران مبارزات ملت فلسطین، ایمان دارد که اقدام رئیس جمهور نژادپرست آمریکا هیچ تغییری در وضعیت قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین که متعلق به ملت فلسطین و جهان اسلام است ایجاد نخواهد نکرد.

رژیم نامشروع صهیونیستی نیز که چند صباحی با چکمه های نظامی، ساحت مقدس این سرزمین را لوث و اشغال کرده در نهایت با انتفاضه یکپارچه ملت فلسطین و ملت های اسلامی و آزدایخواه نابود خواهد شد و بیت‌المقدس به آغوش جهان اسلام بازخواهد گشت و آن روز چندان دور نیست.
 
الیس الصبح بقریب»

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار