مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل:

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل برگزار می‌شود

معین‌الدین اسدی گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های انجام یافته این کنگره با حضور سخنران کشوری ۲۷ آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ - 09December 2017
سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، معین‌الدین اسدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های انجام یافته این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود و محوریت برگزاری این مراسم مقاومت و ایستادگی ایثارگران در مقابل استکبار جهانی است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی موثر واقع شده و پیشگام عمل کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: خانواده شهدای مدافعان اصلی انقلاب هستند و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره‌های شهدای والامقام باید برنامه‌های فاخر و  ارزشمندی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج این فرهنگ ارزشمند و تبیین آن به نسل جوان دست یابیم.

اسدی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است و امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در زمینه برگزاری این برنامه‌ها نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم مراسماتی در خور شان شهدای والامقام برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کنگره می‌توان به مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت و دلنوشته فرزند شهید اشاره کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار