نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکایی‌ها تحت سلطه صهیونیست‌ها هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدام رییس جمهور آمریکا در خصوص «قدس شریف» گفت: این اقدام نشان داد که آمریکایی‌ها تحت سلطه صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۲۶۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 10December 2017
آمریکایی‌ها تحت سلطه صهیونیست‌ها هستند
«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص اقدام ترامپ در رابطه با «قدس شریف» اظهار داشت: قدس قبله اول مسلمانان و پایتخت فلسطین است و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند که قدس هیچگاه ماهیت خود را از دست نخواهد داد.
 
وی افزود: رییس جمهور آمریکا با اقدامی که طی روزهای گذشته انجام داد، نشان داد که تحت سلطه صهیونیست‌هاست و این ادعای جمهوری اسلامی ایران را اثبات کرد که صهیونیست‌ها آمریکا را اداره می‌کنند.
 
نقوی حسینی بیان داشت:‌ اقدام رییس جمهور آمریکا خلاف تمامی توافقات سازمان ملل است و بار دیگر نشان داده شد که آمریکا به هیچ توافقی پایبند نیست؛ همانطور که در برجام به توافقات خود پایبند نبود.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این اقدام آمریکا را ناشی از شکست سیاست‌های این کشور در غرب آسیا با راه‌اندازی داعش و گروهک‌های تروریستی برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: آمریکا تلاش دارد با این اقدام اثرگذاری خود را در منطقه و جهان نشان بدهد.
 
وی افزود: اما آمریکا باید بداند که در این موضوع نیز ناکام خواهد ماند و این اقدام، رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر می‌سازد و با اتحاد مسلمانان کشورهای منطقه انتفاضه جدیدی علیه این رژیم جعلی به وجود خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار