بیانیه سپاه تهران بزرگ در پاسخ به یاوه‌گویی رئیس جمهور آمریکا؛

دشمنی‌های آمریکا با مسلمانان موجب انسجام جهان اسلام می‌شود

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در بیانیه‌ای عنوان کرد: دشمنی‌ها و خباثت‌های آمریکا نه‌تنها مسلمانان را در مسیرشان متزلزل نخواهد ساخت بلکه موجب تقویت بیش از پیش روحیه اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در سرتاسر عالم خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ - 10December 2017

دشمنی‌های آمریکا با مسلمانان موجب انسجام آن ها می شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در اعتراض به مواضع ابلهانه دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن اورشلیم (بیت‌المقدس) به عنوان پایتخت اسراییل و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به آن شهر از جانب واشنگتن را به شدت محکوم و بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«آری! سال ها پیش، حضرت روح الله، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نگاهی سراسر تدبیر و دوراندیشی، آمریکا را شیطان بزرگ، هم دست ابلیس، اغواگر و خونخوار ریاکار نامیدند و از نقش مخرب این کشور در جهان سخن به میان آوردند و امروز جهان به وضوح می‌تواند علت بیانات دیروز ایشان را درک نماید چرا که تاریخ همواره چهره پلید دشمنان قسم خورده امت اسلامی را به چشم جهانیان نشان داده و همگان را به این واقعیت مهم، هم فکر و هم نوا ساخته است.

اقدام ننگین و سخنان مذبوحانه رییس جمهور نابخرد آمریکا، که نقضی آشکار در راستای موازین سازمان ملل متحد بود به دنیا ثابت کرد شیطان بزرگ برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عملی دریغ نکرده و بار دیگر با به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به دنبال تولد فتنه ای جدید در سطح منطقه و جهان بر علیه امت واحد اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

برکسی پوشیده نیست که قبله اول مسلمین قدس شریف، سال ها است در سایه سار حمایت های بیش از پیش آمریکای جنایتکار و سکوت حقیرانه مجامع بین المللی با هدف تغییر ترکیب جمعیتی قدس، مورد اشغال صهیونیست ها قرار گرفته و با هتک حرمت به اماکن دینی مسلمانان، جایگزین سازی یهودیان و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی سعی درتداوم اشغالگری و تسلط کامل بر این شهر را دارند و این اقدام سفیهانه ترامپ نیز که ناشی از نگرانی نسبت به آینده سیاسی خود و همدستانش است، گواه بر همین واقعیت است.

شیطان بزرگ باید بداند امت اسلامی همواره در طول تاریخ به باور آمیخته شده با مقدساتشان بالیده و هرگونه توهین و هتک حرمت به ارزش‌ها و باورهای اعتقادی‌شان را با حضور و اقدامی کوبنده و دندان‌شکن پاسخ خواهند داد و بی تردید با این اقدام سخیف ترامپ نه تنها خواب شوم سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد بلکه با نصرت و یاری تمام آزادیخواهان جهان و یکپارچگی امت اسلام، با آزادی قدس شریف، خواب مزدوران و غاصبان فلسطین عزیز به کابوس وحشتناک خشم و انتقام مسلمانان تبدیل خواهد شد.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ همچون گذشته در کنار ملت همیشه در صحنه ایران، علاوه بر محکوم کردن این اقدام وقیحانه اعلام می‌کند این‌گونه دشمنی‌ها و خباثت‌ها نه تنها مسلمانان را در مسیرشان متزلزل نخواهد ساخت بلکه موجب تقویت بیش از پیش روحیه اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در سرتاسر عالم و بخصوص ملت شجاع و غیور ایران خواهد شد.

در پایان امید داریم با اتکا به فضل و مدد الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و همچنین با حمایت های همه جانبه استکبارستیزان عالم، در راستای سیاست های وحدت آفرین در جهت مقابله با توطئه های جدید آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل با هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر، نقشه های شوم استکبار جهانی بر علیه امت اسلامی را برملا ساخته و نابودی اسرائیل، این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام را به زودی زود شاهد باشیم.»

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار