فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان خبر داد؛

جذب و آموزش حدود یک میلیون بسیجی در استان کرمان

سردار «غلام‌علی ابوحمزه» گفت: نزدیک یک میلیون بسیجی در استان کرمان در ۲۸۵ حوزه مقاومت و دو هزار و ۶۷۲ پایگاه مقاومت وجود دارد و نزدیک ۲۲ قشر را جذب کرده و آموزش داده‌ایم.
کد خبر: ۲۶۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 10December 2017

فوری//// فرمانده سپاه ثارالله، با امام جمعه کرمان دیدار کردبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز (یکشنبه) به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه ثارالله با حجت‌الاسلام «حسن علی‌دادی سلیمانی» امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

سردار ابوحمزه در این دیدار با اشاره به تعامل نزدیک بین سپاه ثارالله و قرارگاه جنوب شرق کشور، اظهار داشت: مأموریت فعلی سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه «سراوان» تحت امر قرارگاه جنوب شرق کشور است.

وی افزود: سپاه کرمان قریب به ۴۰ ماه است که در این منطقه انجام ماموریت می‌کند که آثار و برکات خوبی نیز به همراه داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همچنین سعی شده است که بین سپاه استان کرمان با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استان، ارتباط و تعامل برقرار باشد تا از ظرفیت‌های دو طرف استفاده شود.

وی گفت: مأموریت‌های سپاه ثارالله کرمان شامل مقابله با تهدید سخت که مربوط به عملیات‌هایی که در جنوب صورت می‌گیرد و تهدید نیمه سخت که جنبه‌های اطلاعاتی و امنیتی را شامل می‌شود، است.

سردار ابوحمزه، مقابله با تهدید نرم را از مأموریت‌های دیگر سپاه استان کرمان دانست و افزود: مسائل سیاسی، فرهنگی و بسیج ده‌ها میلیونی که حضرت امام خمینی (ره) بر روی آن تأکید داشتند و همچنین «عمق‌بخشی داخلی» و «عمق‌بخشی خارجی» که سردار سلیمانی در آن ایفای نقش می‌کند، از ماموریت‌های سپاه ثارالله در حوزه مقابله با تهدید نرم است.

وی تأکید کرد: نزدیک یک میلیون بسیجی در استان کرمان در ۲۸۵ حوزه مقاومت و دو هزار و ۶۷۲ پایگاه مقاومت وجود دارد و نزدیک ۲۲ قشر را جذب کرده و آموزش داده‌ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اقشار بسیج در قالب گردان‌های «امام حسین (ع)»، «بیت‌المقدس»، «عاشورا»، «کوثر» و گردان‌های دیگر، مأموریت‌های خود را در جهت عمق‌بخشی داخلی و پیاده کردن اندیشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها