فرماندار ویژه آبادان:

آبادان باید به یک شهر موزه زنده دفاع مقدس تبدیل شود

«عزیزالله شهبازی» گفت: آبادان باید به یک شهر موزه زنده دفاع مقدس مبدل شود و همه ما باید هر کدام به سهم خود گوشه‌ای از فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس در این شهر را به دوش بگیریم و در حفظ و نشر آن بکوشیم.
کد خبر: ۲۶۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 10December 2017

برگزاری شورای هماهنگی دفاع مقدس در آبادان//ناقصبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان آبادان، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور «عزیزالله شهبازی» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست «عزیزالله شهبازی» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، با تقدیر از دغدغه‌های دفاع مقدسی مسئولین و کارهای مهم صورت گرفته توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان، بر همکاری بیشتر در این زمینه تأکید کرد و افزود: آبادان باید به یک شهر موزه زنده دفاع مقدس مبدل شود و همه ما باید هر کدام به سهم خود گوشه‌ای از فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس در این شهر را به دوش بگیریم و در حفظ و نشر آن بکوشیم.

در ادامه این نشست، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در سخنانی اظهار داشت: نام آبادان با هشت سال دفاع مقدس گره خورده است و این شهر در کنار خرمشهر، شناسنامه و پیشانی دفاع مقدس بوده و هستند و هر کس بخواهد مظلومیت ایران اسلامی را در زمان جنگ لمس کند، کافی است که به این منطقه سفر کند و حال و هوای مبارزات رزمندگان عزیز کشورمان را در کوچه پس کوچه‌های این منطقه به نظاره بنشیند.

وی افزود: شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان آبادان، فرصتی است که از همه ظرفیت و پتانسیل این شهرستان استفاده شود تا بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در قالب‌ها و ظرف‌های مختلف ریخته و بر اساس سلیقه‌های گوناگون به خورد نسل جوانی بدهیم که تشنه دانستن هستند.

در پایان این نشست، مصوبات قبلی شورای هماهنگی دفاع مقدس آبادان مطرح و از مسئولین حاضر در جلسه خواسته شد که اقدامات و امورات انجام شده در این حوزه را گزارش دهند و در جهت اقدامات مطرح شده در این جلسه نیز بکوشند تا مصوبات این حوزه از دغدغه‌ها و خواسته رزمندگان و ایثارگران این شهر مقاوم عقب نماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار