سردار سلیمانی تاکید کرد؛

لزوم تدوین و اجرای یک نظام «خدمات محور» در نیروهای مسلح

جانشین بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم تدوین و اجرای یک نظام «خدمات محور» گسترده و فراگیر در نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: وظیفه داریم در حد اعلای همت و توان، به نیروهای مسلح توجه کنیم.
کد خبر: ۲۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 10December 2017

لزوم تدوین و اجرای یک نظام «خدمات محور» در نیروهای مسلحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «رضا سلیمانی» جانشین بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه هماهنگی بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا و با تقدیر از فرماندهان و کارکنان ناجا اظهار داشت: بازرسی از طرح حکمت همواره از تأکیدات مقام معظم رهبری است به طوری که مقرر شد از روند اجرا و تحقق این طرح، هر دو سال یک‌بار بازرسی صورت بگیرد و گزارشی خدمت معظم له ارائه شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد فرماندهی کل قوا اراده فرمودند مشعل «طرح حکمت» در نیروهای مسلح همچنان برافروخته باشد.

جانشین بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح روند و چگونگی نحوه بازرسی از تحقق طرح حکمت در نیروهای مسلح، بیان کرد: این بازرسی فرصت خوبی است، تا تجارب سازمان‌ها در این خصوص، در اختیار متخصصان قرار بگیرد و از این تجارب به نحو شایسته‌ای در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نیروهای مسلح بهره‌برداری شود.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به امنیت بی‌نظیر، بی‌بدیل و مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این امنیت مثال زدنی را پس از عنایت خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری، مرهون تلاش، فداکاری، خلاقیت، ابتکار عمل و مدیریت جهادی در همه ابعاد در نیروهای مسلح هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به فداکاری و خدمتگزاری نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و همه ما وظیفه داریم در حد اعلاء همت و توان به این گروه فداکار و ایثارگر یعنی؛ نیروهای مسلح توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بر لزوم تدوین و اجرای یک نظام «خدمات محور» گسترده و فراگیر در نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: به نظر می‌رسد برای ارتقاء و بهبود وضعیت معیشتی نیروهای مسلح باید به راهکارهای علمی، عملی و کاربردی توجه داشته باشیم و تمام توانمان را برای رفع نیازهای معیشتی کارکنان به کار بگیریم.

جانشین بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: امید است نتایج این بازرسی در بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان در نیروهای مسلح سبب خیر و برکت باشد.

عزم و اراده فرمانده ناجا برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان

بنا بر این گزارش، سردار «نوری نژاد» مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدا ضمن ارائه گزارش عملکرد بنیاد تعاون ناجا در خصوص ارتقاء و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در نیروی انتظامی، گفت: توجه به وضعیت معیشتی کارکنان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و در نیروی انتظامی نیز تمام تلاش‌ها برای تحقق این مهم است.

وی افزود: تدابیرمقام معظم رهبری همواره چراغ راه همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح است و در چند سال گذشته نیروی انتظامی در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و امور حکمتی کارکنان اقدامات مطلوبی داشته است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: بازرسی‌های مختلف توسط ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا بیانگر اقدامات مطلوب ناجا در این خصوص است چرا که همواره اراده و همت فرمانده و هیئت رئیسه ناجا توجه به این مهم است و بحمدلله گشایش‌هایی نیز صورت گرفته است.

این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: ارائه خدمات مطلوب نیازمند وجود منابع پایدار است و با وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها، در حوزه امور خدماتی و تسهیلاتی کارکنان ناجا گام‌هایی موثری برداشته شده است.

وی تأکید کرد: تأمین منابع پایدار در ارائه خدمات حکمتی و رفاهی به کارکنان موثر است و ارائه این خدمات به ایجاد انگیزه در کارکنان منتج می‌شود.

سردار نوری نژاد خاطر نشان کرد: نیروی انسانی جزء مهمی در هر سازمانی است و ایجاد انگیزه و حمایت از کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی نقش غیرقابل انکاری دارد. بنابراین همواره باید به ارتقاء روحیه و انگیزه کارکنان اندیشید.

سردار «زارعی» معاون نیروی انسانی ناجا نیز در این جلسه ضمن تشریح و تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه معیشتی کارکنان، کاستی‌ها را نیز بیان کرد و گفت: فرمانده نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای بر ارتقاء و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان دارند و در این راستا نیز اقدامات مثمر ثمری صورت گرفته است.

وی افزود: سال گذشته در سه مرحله ترمیم حقوق کارکنان را دنبال و اجرایی کردیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.

معاون نیروی انسانی ناجا تأکید کرد: بر مبنای توان و بضاعت سازمان، اراده بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ناجا وجود دارد و همواره نیازمند پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها