مجموعه اشعار شاعران جوان انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

نشست رونمایی از دو کتاب "این بار به نام عشق" و "یک دشت دویدن" به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و با همکاری مجتمع فرهنگی سرچشمه فردا بعد از ظهر برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 03September 2014

مجموعه اشعار شاعران جوان انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، این دو کتاب شامل مجموعه ای از اشعار شاعران جوان انقلاب اسلامی است که پیش از این در دورههای آموزشی شعر جوان انقلاب ( آفتابگردانها) شرکت داشتند.

این مراسم با حضور ناصر فیض، حمیدرضا شکارسری و اسماعیل امینی حضور خواهند داشت که به نقد و بررسی این دو اثر خواهند پرداخت.

شعرخوانی با حضور جمعی از شاعران جوان و اساتیدی چون علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، قربان ولیئی، علی محمد مودب، علی داوودی، حامد عسکری، محمدحسین نعمتی، میلاد عرفان پور و وحید سمنانی از دیگر برنامه های این مراسم است.

دوره ی آموزشی آفتابگردان ها از سال 1390 با نوآوری موسسهی شهرستان ادب آغاز به کار کرده و هر ساله به تربیت شاعران جوان انقلاب اسلامی می پردازد. هم اکنون نیز دوره ی سوم آموزشی آفتابگردان ها با عضویت بیش از 60 شاعر جوان و نوجوان از سراسر کشور در حال برگزاری است. اردوی آموزشی دوره ی سوم آفتابگردان ها، چندی پیش در شهرکرد با حضور اساتید حوزه ی فرهنگ برگزار شد.

یادآور می شود، این مراسم فردا پنج شنبه از ساعت 16 الی 18 در مجتمع فرهنگی سرچشمه واقع در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار