مدیر دانش‌نامه دفاع مقدس استان خوزستان:

کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

سردار «علی‌رضا شیخ رباط» گفت: در صدد هستیم تا کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان را با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی راه‌اندازی کنیم تا پژوهش‌گر و یا دانشجوی ما بتواند با مراجعه به آن، به همه منابع موجود و مورد نیازش دست پیدا کند.
کد خبر: ۲۶۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 10December 2017

برگزاری جلسه ی هم اندیشی تدوین دایره المعارف دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان خوزستان، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور پیشکسوتان، پژوهش‌گران و فعالین حوزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه، سردار «علی‌رضا شیخ رباط» مدیر دانش‌نامه دفاع مقدس استان خوزستان طی سخنانی اظهارداشت: به لطف پروردگار و با تلاش همه عزیزان، تاکنون توانسته‌ایم آمار و بانک‌های موثق و دقیقی از رزمندگان، شهدا و یگان‌های نظامی خوزستان به دست آوریم و همچنین قصد داریم که از مرحله مدخل‌یابی عبور کرده و وارد مرحله دوم و فاز جدیدی از تدوین و گردآوری دانش‌نامه و دفاع مقدس استان شویم.

وی افزود: در صدد هستیم تا کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان را با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی راه‌اندازی کنیم تا پژوهش‌گر و یا دانشجوی ما بتواند با مراجعه به آن، به همه منابع موجود و مورد نیازش دست پیدا کند.

سردار شیخ رباط ادامه داد: خوزستان به‌عنوان مهد و پایتخت دفاع مقدس باید بتواند این ظرفیت‌ها را برای کل کشور ایجاد کند که هر کس در هر زمینه‌ای از دفاع مقدس بخواهد طرح و یا پروژه‌ای را آغاز کند، با مراجعه به منابع این استان، به همه سؤالات و منابع مورد نیازش دست یابد.

در ادامه این نشست بر ادامه فعالیت جدی برای تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان خوزستان تأکید شد و نقطه نظرات حاضرین در جلسه نیز احصا و مقرر شد که این روند با همکاری و مشارکت همه پژوهش‌گران و نویسندگان این حوزه ادامه یابد تا هرچه سریع‌تر پایتخت دفاع مقدس کشور صاحب دانش‌نامه دفاع مقدس شود که سندی ماندگار، علمی و موثق از این دوران طلایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار