برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «هادی کاردیده» در بیرجند

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید «هادی کاردیده» در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ - 10December 2017

پیکر پاک و مطهر شهید «هادی کاردیده» تشییع و تدفین شدبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مجتبی اوحدی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید «هادی کاردیده»، اظهار داشت: اگر ظلمت و تاریکی در جامعه حاکم شود، انسان‌هایی را که دنبال حقیقت هستند دچار مشکل خواهند شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بدترین ظلمت آن است که انسان تاریکی را نور بداند و در فضای تاریک حرکت کند و برخی از انسان ها به دلیل اینکه درک درستی از نور ندارند هر ظلمتی را نور می‌پندارند و هدایت این طیف از جامعه کار مشکلی است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید در جلسات شهدا راز شهادت را پیدا و به مردم اطلاع رسانی کنیم، گفت: شهید و شهادت مردم را تکان می‌دهد و آن‌ها را از غفلت نجات می دهد و شهید راهنمای بشر است که تاریکی را روشن می کند.

حجت‌الاسلام اوحدی با توجه به اینکه شهید خضری است که آب حیات را به جامعه هدیه می‌کند، افزود: شهادت امام حسین (ع) یک حقیقتی بود که پشت پرده‌ها را آشکار کرد و آنچه که برای جامعه بشریت مجهول مانده بود را معلوم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر امام حسین (ع) یزید را نابود می کرد یزیدیان شناخته نمی‌شدند، گفت: شهادت تزریق خون است و جامعه اسلامی نیز اکنون دچار کمبود خون شده است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شهادت از نظر اسلام بزرگترین موفقیت و آرزو برای شهید است، ادامه داد: اگر شهید کاردیده و شهید نایبی و سایر شهدای انتظامی با قاچاقچیان مبارزه می‌کردند و همواره پیروز می‌شدند کسی متوجه نمی‌شد نیروی انتظامی چه زحماتی می‌کشد اما این‌ها به شهادت رسیدند تا مردم بهتر با زحمات و خدمات انتظامی آشنا شوند‌.

حجت‌الاسلام‌ اوحدی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله به استکبار هستند، بیان داشت: همواره علیه نیروی انتظامی و سپاه تبلیغ می شود اما اگر این نیروها در مرزها نبودند امروز امنیتی در جامعه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در ارتباط با بسیاری از ناهنجاری ها در صحنه است اما متاسفانه گاهی برخی نیش و کنایه‌هایی را به این نیروی سرافراز می‌زنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای خون شهدا را پایمال کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها که علیه نیروی انتظامی و سپاه تبلیغ می‌کنند نمی‌خواهند این نیروها وجود داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار